TeCOMM 2019 Bucuresti

TeCOMM 2019 București a reunit peste 330 de participanți

18.04.2019

TeCOMM 2019 București. Nu mai puțin de 330 participanți care lucrează în mediul digital au fost prezenți la evenimentul anului al industriei eCommerce. TeCOMM 2019 – Bucharest edition a avut loc pe data de 10 aprilie.

TeCOMM 2019 București. 16 ore de conținut premium

Evenimentul a adus în fața oaspeților peste 16 ore de conținut premium, un panel de soluții și ghidul special creat pentru comerț transfrontalier.

Conferința a cuprins Atelierul Digital Google, Brella – platforma intuitivă de networking implementată pentru prima dată în România și o zonă expozițională cu soluții la cheie pentru performanță în business online.

TeCOMM 2019 București. Industria de eCommerce este în continuă expansiune

”Într-un mediu volatil, în care algoritmii fac regulile jocului, intuiția umană face diferența între experiențele oferite – iar moneda de schimb a business-ului devine atenția utilizatorului și nu informația în sine. Industria de eCommerce este în continuă expansiune, așadar nișarea afacerii, personalizarea călătoriei utilizatorului și automatizarea proceselor devin cruciale în decizia de cumpărare”, au anunțat organizatorii evenimentului .

Peste 20 speakeri au livrat peste 16 ore neîntrerupte de conținut de calitate, prin:

  • keynote speech-uri
  • workshop-uri practice
  • masterclass-uri cu sfaturi imediat aplicabile
  • studii de caz
  • trenduri în eCommerce
  • analize de business în timp real

TeCOMM 2019 București. Problemele magazinelor online

Astfel, în cadrul TeCOMM 2019, dacă Rareș Bănescu a identificat live problemele cu care se confruntă proprietarii de magazine online prezenți, Nick Lansley a vorbit despre inovație în eCommerce. De asemenea, acesta a adus în discuție și modul autentic în care aceasta trebuie să aibă loc, în timp ce Jan Lastuvka a încurajat proprietarii să profite de inteligența artificială. În plus, Mihai Vînătoru a vorbit despre necesitatea construirii unui conținut care să vină în întâmpinarea vizitatorului.

TeCOMM 2019 București. Fidelizarea

Fidelizarea reprezintă un element important al strategiilor de marketing. Astfel, Wouter van Horssen a explicat faptul că recompensarea comportamentului de consum prin puncte de loialitate, servicii și produse excelente motivează clienții să revină pentru o nouă achiziție.

În plus, Toma Matei a spus că 86% dintre cumpărători sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență aparte și mai fluidă în interacțiunea cu brandul, iar Cristian Ignat a făcut cunoștință publicului cu roboții software și beneficiile pe care aceștia îi pot aduce într-o companie, prin automatizare”, conform org.

TeCOMM 2019 București. Workshop-uri și masterclass-uri

A doua parte a zilei s-a desfășurat sub forma a patru workshop-uri. Acestea au fost susținute de:

  • Xenia Muntean
  • Sorin Despot
  • Gabriel Caramis
  • Dan Koblicska

La acestea s-au adăugat două masterclass-uri (susținte de Ivan Imhoff și Cătălin Matei). În cadrul acestora s-a vorbit despre comunicare și engagement, luarea deciziilor, gestionarea resursei umane pentru social media, chatboți AI.

TeCOMM 2019 București. BRELLA

”Networkingul rămâne un element crucial la nivel de domenii inovatoare. Pentru prima dată în România, TeCOMM a investit în networking printr-o platformă dedicată și dublă câștigătoare a London Event Tech Awards (Best Event Networking Technology & Best Conference Technology), pentru ca participanții să aibă parte de conexiunile potrivite, la momentele potrivite și cu discreția necesară întâlnirilor de business – prin simpla accesare a aplicației Brella din telefon”, conform organizatorilor.

Mai exact Brella a însemnat 130 de participanți înregistrați în aplicație și 75 de întâlniri programate. Acestea au avut o rată de engagament de 30% înaintea evenimentului și 69% în timpul conferinței.

TeCOMM 2019 București. CROSS-BORDER FORUM

Totodată, CROSS-BORDER FORUM powered by PayU a însemnat un panel de soluții în jurul comerțului transfrontalier, dedicat proprietarilor de magazine online care se extind sau își doresc să se extindă peste granițele țării.

Așadar, în baza unui ghid concret realizat în colaborare cu GoMag, punctele de discuție au cuprins țări pentru extindere, legislație, logistică, transport, conținut online, procesatoare de plăți, analiza concurenței, contabilitate, scalabilitate, marketing & social media, DOs and DON’Ts. Discuția a fost moderată de Vlad Andriescu, editor in chief @ start-up.ro.

TeCOMM 2019 București.  Ce spun organizatorii?

“TeCOMM 2019 – Bucharest edition arată că, în timp ce adaptarea la nevoile consumatorului rămâne un must have, proprietarii de magazine online trebuie să țină pasul cu ultimele tehnologii și să ofere experiențe care îi diferențiază de restul pieței printr-o personalizare puternică. Dezvoltarea pieței de online din România va lua avânt prin contribuția activă a fiecăruia dintre noi, iar performanța industriei începe cu performanța individuală, printr-un mix potrivit de resurse utilizate la capacitate maximă”, declară organizatorii, Libero Events.

Citește și S-a deschis un nou spațiu de coworking în Piața Victoriei din București

 

 

Citiți și despre: