La ora actuală, tehnologia reprezintă aliatul de nădejde pentru inovație și evoluție în online, însă nu poate acoperi complet experiența de eCommerce. „Gândim digital, dar livrăm analog!”, acesta este sfatul pe care Paul Papadimitriou, fondatorul Intelligence, alături de profesioniștii în eCommerce, prezenți la TeCOMM eCommerce Conference&Expo îl oferă pentru captarea audienței și crearea experienței potențialilor clienți.
Astfel, principala concluzie a evenimentului este că experiența de consumator s-a schimbat odată cu tehnologia, iar impactul acesteia devine vizibil în fiecare zi.
„Tehnologia este peste tot, iar experiența de consumator s-a schimbat în timp. Oamenii nu mai simt nevoia să fie proprietari, ei înțeleg că se pot folosi de bunurile altora pentru a rezolva o situație.”, declară Paul Papadimitriou. „Experiențe! Oamenii vorbesc despre asta. Ne amintim experiențe și nu tehnologie pentru că ne place să credem că suntem singulari, avem nevoie de experiențe. Este totul despre călătorie!”, a mai spus Papadimitriou, speaker în cadrul evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo, conferinţă care a avut loc la Cluj-Napoca în 25-26 octombrie, reunind peste 300 proprietari ai magazinelor online.
În plus, cu toate că tehnologia aduce beneficii constante fiecărui utilizator, profesioniștii în comerțul electronic încearcă să găsească metode de a crea experiențe departe de lumea virtuală.
„Trebuie să ne raportăm la frumusețea care ne înconjoară, nu să le arătăm lumea pe o tabletă”, a declarat Jonathan Chippindale, directorul renumitei companii de marketing Holition cu sediul în Marea Britanie. „Online-ul acoperă doar o parte din clienți. Trebuie să fii omnichannel.”, a declarat Florinel Ioan Chiș, Director Executiv Asociația Română a Magazinelor Online.
Totodată, în cadrul evenimentului s-a discutat şi despre vânzările online prin intermediul aplicațiilor mobile, care au crescut semnificativ în ultimii ani, potrivit unui studiu realizat de shopify.com la nivel global.
Astfel, dintr-un total de 100% vânzări înregistrate electronic, 50,3% din comenzi sunt realizate prin intermediul unui gadget mobil de ultimă generație, semn că una dintre noile tendințe în eCommerce este cea de mobile.
„Nu există nimic mai frustrant în eCommerce decât să dai click pe orice și să ajungi pe un site care nu este mobile friendly”, a declarat Cătălina Ionescu (Client Partner eCommerce CEE la Facebook) ce a deschis cea de-a doua zi a evenimentului TeCOMM cu workshop-ul pe tema How to sell more through storytelling, vorbind despre libertatea utilizatorului de a alege între mai multe platforme.
Peste 300 de specialiști din domeniul eCommerce s-au reunit în cadrul evenimentului TeCOMM. Avânt tema „Sell them your story!”, peste 30 de speakeri au susținut în cadrul celei de-a 9-a ediții prezentări și workshop-uri urmate de sesiuni de dezbatere pe teme de interes precum 10 lucruri esențiale pe care magazinele online le ignoră sau Sell Them Your Story!
Prezentări privind creșterea companiilor, inovația în business, aplicațiile mobile dezvoltarea platformelor de eCommerce au fost susținute de speakerii Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Hando Sinisalu (CEO Best Marketing International), Alexander Goesswein (Managing Director Criteo), Maarten Deboo (CEO Baldwin), Urs Eros (Manager Registry Operations InternetX), Mihai Pătrașcu (CEO&Cofounder evoMAG), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Toma Matei (Head of Commercial Ve Interactive), Roxana Petre (Business Developer Manager Mastercard), Sergiu Neguț (Dean MSRM), Lucia Ciucă (Managing Director Quantum Data Science), Victor Tighinean (General Manager KRM), Ovidiu Joița (Owner iAgency), Marius Costin (Coutry Manager PayU), Horia Grozea (Director Online&Mobile Payments Netopia), Marius Deak (Founder&CEO Avandor), Cătălin Popa (Azure Business Development Manager Microsoft), Radu Bălăceanu (Managing Director Foodpanda), Florin Filote (Marketplace Director eMAG), Alexandra Crăciun (Communication Consultant).