Telecomunicatii

Inteligența emoțională artificială

01.04.2020

Inteligența emoțională artificială. Ce este inteligența emoțională artificială și în ce domenii se poate utiliza? Vă puteți imagina o lume în care calculatoarele interpretează emoțiile oamenilor și își adaptează comportamentul pentru a da răspunsuri adecvate acestor emoții? Dacă nu, trebuie să știți că inteligența emoțională

Prelucrarea limbajului natural

01.02.2020

Prelucrarea limbajului natural. Cum funcționează și ce aplicații are lingvistica computațională? Prelucrarea limbajului natural (NLP), denumit și lingvistică computațională, reprezintă o știință interdisciplinară, parte a inteligenței artificiale. Mai exact, NLP este un sub-domeniu al lingvisticii, informaticii, ingineriei și al inteligenței artificiale care

Tendințe în tehnologie pentru 2020

01.12.2019

Tendințe tehnologie 2020. Înțelegerea modului în care lumea se va schimba va permite firmelor să beneficieze de oportunitățile oferite. În sectorul tehnologiei, inovațiile apar mai repede decât ne putem imagina. Companiile și specialiștii care nu reușesc să fie la curent cu evoluția tehnologiei își asumă riscuri majore deoarece înțelegerea modului în

Cele mai populare limbaje de programare

01.10.2019

Cele mai căutate limbaje de programare 2019. Ce trebuie să înveți pentru a avea o carieră promițătoare în programare? Tehnologia a reușit să schimbe lumea. În prezent, am ajuns să folosim tehnologia în toate sectoarele vieții: în casa noastră, în sănătate, servicii bancare, divertisment, agricultură și multe, multe alte domenii. Și nu doar

Chatbot-urile în business: avantaje și dezavantaje

01.08.2019

Un chatbot reprezintă o formă de inteligență artificială, capabilă să poarte conversații. Toate studiile și cercetările vorbesc, în ultimii ani, despre modul în care inteligența artificială va schimba modul în care companiile vor face business. Deși ar putea părea că mai este mult timp până să

total: 62 | afișate acum: 1 - 10