Stiri: Companii

TELUS International preia compania Voxpro

17.08.2017

Furnizorul de servicii BPO (business process outsourcing) TELUS International a preluat compania Voxpro, specializată în soluții pentru suport clienții, asistență tehnică și operațiuni de vânzări, prezentă pe piețele din Statele Unite, Irlanda, România și Filipine.

În ţara noastră, TELUS International a intrat pe piața locală în anul 2012, odată cu cumpărarea companiei CallPoint, care avea în București un centru de suport clienți înființat în urmă cu 10 ani. La momentul preluării, CallPoint avea 900 de angajați în Bulgaria și România.

La ora actuală, TELUS International Europe reunește peste 3.500 de angajați în România (București și Craiova), Bulgaria (Sofia și Plovdiv) și Marea Britanie (Manchester și Cannock). De asemenea, Voxpro și-a lansat operațiunile pe piața locală la începutul acestui an, înființând un punct de lucru în București, unde are în prezent 225 de angajați.

Funcţionând în prezent sub numele de „Voxpro – powered by TELUS International”, compania cu sediul central în Irlanda are o experiență vastă în sprijinirea inovației și a companiilor cu tehnologii revoluționare, ajutându-le să evolueze și să se transforme în unele dintre cele mai renumite branduri la nivel global. Datorită capabilităților sale în domeniul serviciilor de suport clienți, Voxpro oferă TELUS International un grad mai mare de diversitate și flexibilitate pentru a răspunde nevoilor companiilor inovatoare de pe piață.

„Acesta este un parteneriat între două organizații care împărtășesc aceeași viziune concentrată pe oferirea de experiențe de brand de talie mondială pentru clienții lor. Oferta pe care o propunem împreună se diferențiază cu adevărat pe piață, fiind concepută să satisfacă cererile în continuă creștere ale partenerilor noștri pentru mai multe locații, structuri de suport flexibile și agile și profesioniști cu competențe multilingvistice, dedicați furnizării de servicii excelente”, a afirmat Jeffrey Puritt, Președinte și CEO, TELUS International.

În jur de 2.700 de angajați Voxpro, inclusiv echipa de top management a companiei, se vor alătura familiei TELUS International, ridicând astfel numărul total de angajați la nivel global la aproape 28.000, care deservesc clienți în peste 35 de limbi.

„Este o zi specială pentru noi și pentru toți partenerii noștri, pentru membrii echipei și pentru întreaga comunitate Voxpro. Suntem nespus de mândri că am găsit un partener extraordinar în TELUS International, o companie care împărtășește același spirit antreprenorial și dorința asiduă de a redefini și revoluționa industria de outsourcing pentru a satisface nevoile unor branduri atât de importante. Ca parte din familia TELUS International, vom continua să ne dezvoltăm cultura prosperă, punându-i pe primul loc pe membrii echipei și pe clienții noștri”, a adăugat Dan Kiely, cofondator și CEO Voxpro.

Cele două companii au fost recunoscute recent cu o serie de distincții importante în industrie. TELUS International a fost inclusă în topul 50 al angajatorilor cu cel mai ridicat grad de implicare a angajaților din America de Nord și a fost numită Furnizorul de servicii de outsourcing al anului în cadrul Call Center Week Excellence Awards 2017. În plus, Voxpro a fost desemnată recent de către Deloitte, pentru al V-lea an consecutiv, una dintre companiile cu cel mai bun management din Irlanda, obținând și premiul pentru Parteneriatul Anului în Outsourcing la CCMA Awards datorită colaborărilor cu alte companii precum Airbnb.