Stiri: Retail

Program Lidl 2022

Tichetele sociale din Programul „Sprijin pentru România” pot fi utilizate în magazinele Lidl

11.08.2022

Tichete sociale magazinele Lidl. Începând cu data de 10 august 2022, tichetele sociale din Programul „Sprijin pentru România” vor fi acceptate ca metodă de plată în toate magazinele Lidl din țara noastră. În prezent, se va putea face plata doar cu tichetele sociale emise de Sodexo și UP România.

Tichete sociale magazinele Lidl. Se pot cumpăra doar produse alimentare

„Cu ajutorul acestor carduri se pot achiziționa doar produse alimentare, produsele din celelalte categorii disponibile în magazinele Lidl România se vor plăti separat, prin orice altă metodă de plată acceptată de retailer”, anunţă reprezentanţii retailerului.

La finele lunii iulie, Lidl România a deschis un nou magazin în Oradea.

Noul magazin Lidl din Oradea are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m² și dispune de peste 125 de locuri de parcare. Orarul de funcționare va fi de luni până sâmbătă între 07:30 și 22:00, iar duminică între 08:00 și 21:00. Odată cu inaugurarea magazinului, s-au creat 20 de noi locuri de muncă.

Peste 330 de magazine în România

În momentul de față, Lidl România depășește 330 de magazine la nivel local.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.000 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.

În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.

Citeşte şi Lidl România extinde obiectivele strategiei REset Plastic