Ţiriac Auto a lansat o aplicaţie pentru asistenţă rutieră

23.01.2015

Ţiriac Auto a anunţat lansarea unei aplicaţii pentru iOS şi Android – Ţiriac AutoMobile, aplicaţie ce facilitează procesul de asistenţă rutieră, comercială şi de service pentru conducătorii auto, oferindu-le şi soluţii avantajoase în afara domeniului auto, de la reduceri la hoteluri, la promoţii pentru diverse cumpărături.

Aplicaţia este dezvoltată de Fullscreen Digital şi deserveşte atât clienţii Ţiriac Auto, cât şi pe cei ai altor mărci.

„Abordarea din spatele proiectului este una orientată către utilizator, venind în întâmpinarea nevoilor diverse ale acestuia şi oferind soluţii inovative pentru toate interacţiunile sale ce au de-a face cu maşina”, au spus reprezentanţii Ţiriac Auto.

Ţiriac AutoMobile permite utilizatorilor acces facil la serviciul de asistenţă rutieră de urgenţă, dar facilitează şi diversele programări pe care aceştia doresc să le stabiliască pentru seviciile oferite de reţeaua de distribuţie şi service Ţiriac Auto, începând de la drive test, până la programări în service sau prezentarea unei oferte de buy back.

În plus, aplicaţia oferă utilizatorilor o interfaţă intuitivă, un design flat, minimalist dar merge mai departe, propunând o experienţă personalizată fiecărui utilizator pe baza intereselor acestuia şi a învăţării progresive a nevoilor şi preferinţelor.

Platforma se bazează pe serviciile Ţiriac Auto dezvoltate în concordanţă cu aşteptările curente ale clienţilor şi pe principiile inovative ce ghidează Fullscreen Digital în orice proiect: tehnologiile creative şi Social Business Transformation. Aduse împreună şi mixate cu elemente specifice brandurilor din portofoliul Ţiriac Auto, aceste principii au condus la crearea unei aplicaţii ce pune utilizatorul în prim plan, atribuind brandului rolul de asistent virtual ce acordă suport conducătorilor auto atât pe şosea, cât şi în viaţa de zi cu zi.

Citiți și despre: