Top Market

Top Market și-a optimizat livrările. Ce soluție a ales compania?

03.12.2019

Top Market, distribuitor de băuturi din România, a crescut rata de conversie comenzi – livrări cu peste 20%. În plus, nivelul de acuratețe al acestor operațiuni a trecut pragul de 99%. Acestea sunt doar câteva dintre beneficiile înregistrate de companie în urma utilizării soluției TMS – sistem dedicat optimizării livrărilor, de la Senior Software.

Totodată, compania și-a redus costurile cu logistica, a optimizat rutele de transport și a crescut rata de conversie a comenzilor. În plus, Top Market și-a redus considerabil numărul de erori, iar relațiile cu clienții au fost îmbunătățite.

Top Market. Afaceri de 20 milioane de euro

Având o cifră de afaceri de peste 20 de milioane de euro și o experiență de peste 25 de ani în distribuția de băuturi, Top Market deservește județele Maramureș și Satu Mare.

Compania este, așadar, un distribuitor de top pe piața de FMCG din România.

Top Market operează trei depozite logistice și o flotă formată din 43 de autovehicule de transport marfă.

Top Market. Primele rezultate

Printre primele rezultate observate de Top Market după utilizarea sistemului TMS de la Senior Software se numără:

 Acuratețe de peste 99% în conversia comenzi-livrări, față de 80% cât era înainte

 Creșterea de peste 20% a ratei de conversie comenzi-livrări

 Planificarea automată a comenzilor, customizată după diverse criterii / restricții

 Optimizarea rutelor de transport

 Transmiterea de infomații în timp real

 Transparență în activitățile de zi cu zi și optimizarea livrărilor

 Reducerea costurilor totale privind livrarea mărfurilor

 Reducerea timpilor de planificare rute și de livrare

 Îmbunătățirea relațiilor cu clienții și a comunicării interne

Ce spune conducerea companiei?

“Soluția TMS oferită de Senior Software îți permite prin setări să armonizezi planificarea curselor cu programele de lucru ale clienților, având astfel un avantaj în relația cu clienții și o comunicare eficiență între partea de logistică și clientul final. În planificarea curselor, soluția ține cont de setarea coordonatelor GPS ale clientului, programul de lucru al clientului, timpii alocați pentru încărcarea și descărcarea mărfurilor atât la client, cât și în depozit, capacitatea flotei și tonajul pentru fiecare autovehicul în parte, timpii de conducere pentru șoferii cu categoria C, acolo unde legislația impune un anumit program. Planificarea echipajelor se face cu o seară înainte, astfel încât a doua zi fiecare știe care este activitatea lui pentru întreaga zi, clienții, timpii și traseul. Sistemul permite o comunicare eficientă între operatorul de rută și echipajele de distribuție”, a specificat Simina Costin, Director Operațiuni – Top Market.

Citește și S-a deschis supermarketul Auchan Obor

 

 

 

Citiți și despre: