Topul brandurilor de lux branduri de lux

Topul brandurilor de lux: Cine conduce clasamentul?

05.10.2018

Topul brandurilor de lux: Gucci și Louis Vuitton sunt brandurile de lux care înregistrează cea mai mare creştere a vânzărilor. Conform unui studiu realizat de Interbrand, anul trecut, sectorul accesoriilor şi hainelor de lux a avut o creştere de 42%.

De exemplu, valoarea brandului Gucci a crescut cu 30% anul trecut. Acesta a ajuns la 12,9 miliarde de dolari. În acelaşi timp, Louis Vuitton a avut o creştere de 23%, la 28,2 miliarde de dolari.

Topul brandurilor de lux: 105,8 miliarde de dolari, valoarea totală de piaţă

Cele nouă branduri de lux incluse în cercetare au avut o valoare de piaţă de 105,8 miliarde de dolari. Printre acestea se numără Hermes, Tiffany & Co, Dior și Burberry.

Brandurile de haine de lux au avut un succes atât de mare datorită capacității de a răspunde tendințelor culturale, conform autorilor studiului. Astfel, acestea au reuşit să îşi facă mărcile să fie extrem de dorite pentru mai mulți clienți.

Topul brandurilor de lux: Gucci vrea venituri de 10 miliarde de euro

În ceea ce privește vânzările, brandul de lux Gucci, deținut de compania franceză Kering, are în plan să depășească Louis Vuitton. Compania vizează venituri de 10 miliarde de euro.

Topul brandurilor de lux: Louis Vuitton

Pe de altă parte, brandul Louis Vuitton, deținut de grupul francez LVMH, a avut vânzări de peste 8 miliarde de euro, în 2017, potrivit estimărilor. Tot anul trecut, Gucci a realizat vânzări de 6,2 miliarde de euro.

Topul brandurilor de lux: Chanel

Chanel are o valoare de piaţă de 20 de miliarde de dolari. În 2017, brandul a obținut venituri de 9,62 miliarde de dolari. Nivelul este în creștere cu 11% față de anul precedent. De asemenea, compania a raportat o creştere substanţială a profitului. Este vorba de un avans de 18,5%, până la 1,79 miliarde de dolari.

Topul celor mai valoroase branduri de lux din lume, în funcţie de valoarea de piaţă:

  1. Louis Vuitton – 28,6 miliarde de dolari
  2. Chanel – 20 miliarde de dolari
  3. Hermes – 16,4 miliarde de dolari
  4. Gucci – 12,9 miliarde de dolari
  5. Cartier – 7,7 miliarde de dolari
  6. Tiffany – 5,6 miliarde de dolari
  7. Dior – 5,2 miliarde de dolari
  8. Burberry – 5 miliarde dolari
  9. Prada – 4,8 miliarde de dolari

Citeşte şi Românii trăiesc de pe o zi pe alta. Evoluţia veniturilor și cheltuielilor populatiei

 

Citiți și despre: