Compania aduce pe mesele românilor produse de calitate după rețete străvechi, transmise de generațiile anterioare. TRANSeuro Grup, companie înființată în anul 1991, a devenit pe parcursul anilor o firmă de renume care oferă românilor produse de panificație și preparate din carne de calitate, produse care respectă tradițiile românești.
Începuturile companiei sunt legate de Moara de la Ighiu, care a fost construită între 1991 şi 1992, urmată de prima fabrică privată de pâine din judeţul Alba, iar în anul 1996 compania a deschis primul magazin de prezentare și desfacere în Alba Iulia. În anul 2001 se construieşte abatorul mixt porc-vită. În plus, în 2023, compania a inaugurat și secția de cofetărie, prin care reușește să îmbogățească sortimentația existentă cu noi produse care păstrează aceeași linie de calitate.
În toată această perioadă cursul evoluţiei companiei a fost unul constant. „Povestea începe cu un vis, acela de a crea, de a pune în lumină valorile comunității din care ne tragem seva. Suntem mândri de tot ceea ce înseamnă acest concept care înglobează valori, mod de viață și particularitățile care ne definesc ca indivizi”, a afirmat, pentru Jurnalul de Afaceri, domnul George Vesa, Manager General TRANSeuro Grup.
TRANSeuro Grup înregistrează constant o creștere organică
TRANSeuro Grup a devenit, așadar, un purtător de cuvânt al comunității, aducând pe mesele românilor rețete străvechi transmise de generațiile anterioare.
Compania înregistrează o creștere organică bazată pe cursul firesc al lanțului raport calitate-preț, pe care îl utilizează drept ghid în prospectarea noilor oportunități.
TRANSeuro Grup este un purtător de cuvânt al comunității din care face parte
„Suntem purtătorii de cuvânt ai frumoasei noastre comunități, ale cărei valori și rețete meșteșugite de-a lungul veacurilor le aducem pe masa dumneavoastră, respectând exact ceea ce ne-au transmis generațiile anterioare. La baza oricărui pas înainte pe care îl facem, stă întotdeauna buna rânduială a lucrurilor”, a declarat George Vesa.
Pentru TRANSeuro Grup accesarea viitorului este doar următoarea treaptă firească, care vine în urma celei care este deja consolidată și închegată în structura companiei, astfel încât evoluția nu este un efort, ci doar un rezultat firesc și natural al muncii întregii echipe.
„La baza oricărui pas înainte pe care îl facem, stă întotdeauna buna rânduială a lucrurilor”, a declarat George Vesa, Manager General al TRANSeuro Grup
Brandurile TRANSeuro Grup
TRANSeuro Grup deține patru branduri de renume și cu tradiție pe piața locală, brandul Panero înglobând diviziile de panificație și patiserie.
„Cenușăreasa diviziei de panificație este ultima extindere pe care am făcut-o anul acesta cu secția de cofetărie, prin care îmbogățim sortimentația existentă cu noi produse care păstrează aceeași linie de calitate ca și restul gamei, adresându-se unui consumator educat, care știe exact ce își dorește de la produsul achiziționat”, a explicat George Vesa, Manager General TRANSeuro Grup.
Pe partea de carmangerie, Gustaro este purtătorul stindardului companiei, ajutat și de D’ale Lui Vesa, brandul de semipreparate care cuprinde gama de crud uscate cât și de specialități.
Materie primă la cele mai înalte standarde de calitate
În funcție de domeniul de activitate, compania deține diferite structuri esențiale care asigură acel plus de care este nevoie în vederea asigurării unei materii prime la cele mai înalte standarde, atât din punct de vedere al calității cât și al prospețimii.
Pentru linia de panificație, TRANSeuro Grup deține o moară care asigură materia primă pentru întreaga sortimentație și care permite companiei să aibă un control direct asupra selectării materiei de bază, grâul fiind un lucru esențial deoarece nu sunt folosiți aditivi pentru îmbunătățirea calității făinii.
Pentru linia de carmangerie și semipreparate, axul principal este abatorul, care asigură maximul de prospețime la carnea refrigerată, un lucru vital pentru a oferi o calitate premium clienților.
Compania deține diferite structuri esențiale care asigură plusul necesar în vederea asigurării unei materii prime la cele mai înalte standarde de calitate
Magazinele TRANSeuro Grup
Rețeaua de magazine a companiei este, în primul rând, „fereastra” către consumator. Aceasta oferă posibilitatea unei interacțiuni directe cu clientul final, oferind o perspectivă unică asupra schimbărilor din piață, fapt care menține TRANSeuro Grup ancorată în prezent. De asemenea, magazinele ajută compania să meargă încrezătoare către viitor, cu temele bine făcute.
„Motto-ul nostru, «Aproape de client», reprezintă o constantă și o piatră a temeliei noastre de dezvoltare, pe care am construit-o și pe baza căreia vom dezvolta toate proiectele noastre”, mai spune George Vesa.
Rețeaua de magazine a companiei este o „fereastră” către consumator
Valorile TRANSeuro Grup
TRANSeuro Grup este o societate familială care își trage seva, așa cum este și normal, din comunitate, cu valorile ei ancestrale simple și infinit de profunde, precum omenia, onestitatea și lucrul bine făcut.
„Prin echipă înțelegem familie, abordăm orice dificultate prin prisma unității colectivului nostru în care fiecare membru este totul și toți suntem unul. Onestitatea este oglinda noastră, suntem primii consumatori ai produselor noastre, astfel suntem siguri că ceea ce ajunge pe masa dumneavoastră este ceea ce ne-am dori ca noi să avem pentru familiile noastre”, ne-a mai explicat George Vesa.
În ceea ce privește „familia TRANSeuro Grup”, compania oferă programe de formare pentru membrii mai tineri, ajutându-i să își pună în practică cunoștințele teoretice dobândite pe băncile școlii. Aceștia sunt îndrumați de colegii mai vechi și cu mai multă experiență. Astfel, cei tineri învață logica fluxurilor, pe când cei mai vechi au ocazia să își împrospăteze cunoștințele cu informații noi, predate în mediile universitare de specialitate ale industriei alimentare. Este o reciprocitate benefică și o revigorare continuă a membrilor echipei, care sunt încurajați și sprijiniți să își depășească limitele.
TRANSeuro Grup este o societate familială care își trage seva din comunitate
TRANSeuro Grup are grijă de comunitate
TRANSeuro Grup are întotdeauna grijă de comunitatea din care face parte, fiind implicată direct în proiecte care asigură bunăstarea.
„Tot ceea ce ține de comunitatea noastră ne privește direct și suntem implicați în diferite proiecte care să asigure bunăstarea membrilor comunității din care facem parte. În ceea ce privește protejarea mediului, aceasta este una din preocupările noastre majore, unitatea noastră respectând toate normele de mediu impuse de legislația în vigoare”, a concluzionat George Vesa, Manager General TRANSeuro Grup.
Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/sergiana-grup-viziune-si-dedicare/