Slide

Editia Ianuarie

transilvania Broker

Transilvania Broker, profesioniști în lumea asigurărilor

01.01.2024

Creșterea concurenței în piață a dus la necesitatea ca brokerii să își îmbunătățească serviciile și să inoveze permanent pentru a rămâne competitivi. Compania Transilvania Broker a fost înființată la Bistrița, în anul 2006, fiind brokerul cu numărul 374 înregistrat la CSA, actualul ASF, existând, deci, o concurență puternică și la acel moment. În scurt timp de la înființare, compania a început să își extindă activitatea și în județele învecinate, numărul de colaboratori crescând foarte repede. În acei ani, atât emiterea polițelor de asigurare, cât și procesele adiacente erau foarte puțin digitalizate și automatizate, astfel încât a devenit evident faptul că, fără un soft bine pus la punct, nu va fi posibil să fie controlată dezvoltarea activității.

Prin urmare, Transilvania Broker a demarat, încă din anul 2007, împreună cu o companie de IT, dezvoltarea unei aplicații complexe care să susțină activitatea companiei. Alegerea a fost una inspirată, deoarece în anul 2010, când s-a trecut la emiterea electronică a polițelor de asigurare RCA, compania avea deja acest avantaj, astfel încât adaptarea la noile cerințe a fost facilă și a permis, în același timp, și extinderea activității la nivel național.

„Am urcat rapid în topul companiilor de profil, am crescut rețeaua de colaboratori, am investit în continuare în digitalizarea și automatizarea proceselor, în profesionalizarea angajaților, reușind astfel să devenim un partener de încredere atât pentru clienți, cât și pentru companiile de asigurări. Ca o încununare a muncii noastre, în anul 2017 ne-am transformat în societate pe acțiuni și ne-am listat la Bursa de Valori București, fiind astfel primul broker de asigurări prezent pe această piață”, ne-a declarat dl. Gabriel Login, Acționar Principal Transilvania Broker.

Evoluția pieței de brokeraj de asigurări din România în ultimii ani

În ultimii ani, piața de brokeraj în asigurări din România s-a caracterizat printr-o creștere a numărului de brokeri activi. Acest lucru a dus la o creștere a concurenței și la necesitatea ca brokerii să își îmbunătățească serviciile și să inoveze pentru a rămâne competitivi. Totodată, schimbările în comportamentul consumatorilor și creșterea conștientizării riscurilor influențează deja cererea pentru diverse tipuri de asigurări. Mai mult decât atât, au fost observate în ultimii ani schimbări semnificative în preferințele clienților, astfel încât s-a impus necesitatea de a oferi soluții personalizate.

Ceea ce este cel mai important însă de subliniat este faptul că există oportunități de educare a clienților cu privire la avantajele asigurărilor și la diversele tipuri de acoperire disponibile.

Piața de brokeraj în asigurări din România s-a caracterizat în ultimii ani printr-o creștere a numărului de brokeri activi, ceea ce a creat condiții favorabile pentru inovație în domeniu

„Suntem de părere că un broker care furnizează informații și consiliere detaliată poate construi încredere și loialitate în rândul clienților. De asemenea, adoptarea tehnologiilor digitale poate oferi oportunități pentru îmbunătățirea eficienței operaționale și pentru a oferi servicii personalizate clienților. De aceea, ultimii ani de activitate a Transilvania Broker au fost caracterizați de investiții în diferite proiecte digitale”, continuă dl. Gabriel Login.

Avantajele colaborării cu un broker de asigurări

Creșterea gradului de conștientizare în rândul populației privind importanța asigurărilor și reducerea reticenței potențialilor clienți necesită însă o abordare proactivă și o comunicare eficientă. Ca și în alte domenii mai puțin accesibile publicului din punct de vedere informațional, Transilvania Broker consideră că educarea clienților are un rol vital. De-a lungul timpului, compania a dezvoltat campanii de informare, a creat postări educative, punând la dispoziție statistici și sfaturi legate de asigurări, atât prin intermediul paginilor de social media, cât și prin intermediul site-ului Transilvania Broker.

De-a lungul timpului, compania a creat și dezvoltat campanii de informare, postări educative, statistici și sfaturi legate de asigurări atât prin intermediul paginilor de social media, cât și prin site-ul Transilvania Broker

„Atunci când ne referim la avantajele colaborării cu un broker de asigurări, trebuie să menționăm în primul rând expertiza și consilierea profesională, dar și posibilitatea de a compara ofertele existente pe piață. Aceasta duce la o economie de timp, efort și la găsirea unor soluții personalizate, pliate pe nevoile clientului. Pentru companii, colaborarea cu un broker asigură o evaluare detaliată a riscurilor organizaționale pentru a oferi niște produse de asigurare adaptate clientului”, mai spune dl. Gabriel Login.

Franciza Transilvania Broker

Francizele Transilvania Broker sunt entități de sine stătătoare care semnează un contract de colaborare cu compania. Acestea pot fi atât persoane fizice, cât și persoane juridice formate din structuri de asistenți. Pentru a începe parteneriatul cu Transilvania Broker este nevoie ca potențialul colaborator să urmeze niște pași simpli: pregătirea documentelor conform normelor în vigoare, semnarea contractului de colaborare și training operațional.

După semnarea contractului, asistenții beneficiază de suportul echipei de back-office pe toată durata parteneriatului. Resursele oferite asistenților în asigurări sunt diverse: de la cursuri operaționale și training-uri online pe diferite teme, la sprijin în încheierea polițelor și suport integrat de marketing și prezență online.

Pentru a începe parteneriatul cu Transilvania Broker este nevoie ca potențialul colaborator să urmeze niște pași simpli: pregătirea documentelor conform normelor în vigoare, semnarea contractului de colaborare și training operațional

Franciza Transilvania Broker preia astfel valorile care au definit încă de la început activitatea Transilvania Broker și anume profesionalismul, egalitatea între toți asistenții și angajații, transparența și onestitatea.

„Mai mult, deși am crescut în ultimii 17 ani la peste 1.900 de asistenți, Transilvania Broker a rămas o familie unită în care încrederea este cheia colaborării. Viziunea noastră este să fim un exemplu de inovație și profesionalism în piața de brokeraj în asigurări, mergând mai presus de vânzare și devenind un partener și consilier de încredere al clienților noștri”, detaliază dl. Gabriel Login.

Proiecte cu impact pozitiv în societate

În ceea ce privește implicarea în societate, de-a lungul anilor Transilvania Broker s-a implicat în diverse proiecte cu impact pozitiv, precum sponsorizarea școlii de fotbal ACS Transilvania Bistrița (https://acstransilvania.ro/). Compania își dorește să promoveze educația prin sport și să ofere copiilor posibilitatea de a se dezvolta, de a înțelege ce înseamnă munca în echipă și disciplina. În plus, Transilvania Broker s-a implicat în sprijinirea spitalului Colentina în lupta cu pandemia de COVID19, dar a participat și la Olimpiada Inocenților – un eveniment organizat de Fundația Inocenți, având ca scop punerea în valoare a potențialului copiilor cu deficiențe, combaterea marginalizării și probarea faptului că integrarea socială a acestor copii este posibilă.

Din punct de vedere financiar, anul 2022 s-a remarcat printr-o dinamică deosebită de creștere a indicatorilor de performanță și rezultat, care au antrenat, pe graficul BVB, lichiditate și cotații superioare pentru acțiunile companiei. În ultimul trimestru al anului 2022, la împlinirea a 5 ani de la admiterea la tranzacționare pe Piața Reglementată a Bursei de Valori București, acțiunea TBK a marcat un nivel de 2,5 ori valoarea sa de la listare.

Cifra de afaceri netă s-a apropiat de 129,9 milioane lei, cu aproximativ 31% deasupra nivelului raportat la 31.12.2021. Ratele de creștere înregistrate în 2022 au fost la niveluri record, alimentate atât de evoluția conjuncturală de pe piața distribuției în asigurări, cât și de eforturile investiționale orientate de către managementul companiei spre digitalizarea serviciilor, a proceselor interne și promovarea în mediul online.

Cifra de afaceri netă a Transilvania Broker s-a apropiat de 129,9 milioane lei, cu aproximativ 31% deasupra nivelului raportat la 31.12.2021

„Pentru anul în curs, rezultatele financiare ale companiei după primele nouă luni ale anului 2023 reflectă performanțe excelente în condiții de piață extrem de nefavorabile. Transilvania Broker a încheiat primele 9 luni ale anului 2023 cu o creștere de aproximativ 14% la nivelul volumului de prime de asigurare distribuite față de aceeași perioadă a anului 2022, grație profesionalismului și strategiei de a pune clientul și nevoile acestuia pe primul plan”, concluzionează dl. Gabriel Login, Acționar Principal Transilvania Broker.

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/reglementari-piata-asigurarilor/