Producatori

Translivania Nuts

TRANSILVANIA NUTS, un adevărat standard de calitate în procesarea nucii

01.01.2022

Calitatea produselor este garantată de analizele realizate în laboratorul propriu, atât în cadrul fluxului tehnologic, cât și înainte de livrarea către clienți. Povestea TRANSILVANIA NUTS începe în inima Transilvaniei, acolo unde se produc nucile cu gustul autentic și bun. Înființată în anul 2014, TRANSILVANIA NUTS este o companie cu capital integral românesc, care a devenit unul dintre cei mai importanți procesatori de nucă din România. Strategia companiei a vizat încă de la început extinderea pe plan național și internațional. În prezent, produsele TRANSILVANIA NUTS ajung deja în 23 de țări din Europa și Asia, însă procesul de extindere continuă în întreaga lume.

Produsele TRANSILVANIA NUTS, certificate IFS Food, ISO 9001:2015, BIO, BIO SWISSE și Amfori, se regăsesc în rețeaua de retaileri Kaufland, Metro, Cora, Mega Image, Auchan, Carrefour și Penny. În 2020, societatea a cunoscut o premieră în ceea ce privește rețeaua de parteneri și distribuitori ai produselor, deoarece în decursul câtorva luni a reușit să ajungă la majoritatea retailerilor, la nivel național procesul de expansiune fiind, în continuare, unul accelerat.

Produsele TRANSILVANIA NUTS se regăsesc în rețeaua de retaileri Kaufland, Metro, Cora, Mega Image, Auchan, Carrefour și Penny

„În perioada cuprinsă între 2020-2021, compania a reușit să consolideze piața locală de retail, în sensul în care deține în momentul de față o prezență solidă pe tot teritoriul României cu brand-ul Nutribon, brand care se axează pe gustări pe bază de miez de nucă, precum batoane de fructe confiate și nucă, mixuri de fructe oleaginoase și fructe uscate, nucă coaptă/sărată și nucă dulce”, ne-a declarat dl. Alexandru Chiric, CEO TRANSILVANIA NUTS.

Noile batoane Yoli cu nucă, curmale și diverse tipuri de fructe

Compania a continuat să inoveze și să își surprindă clienții în continuare. Un element de noutate este reprezentat de noile batoane Yoli cu nucă, curmale și diverse tipuri de fructe, prin care TRANSILVANIA NUTS urmărește să accentueze avantajul competitiv al inovației avute în piață, la un preț de raft foarte competitiv.Belt Solution

Tot în această perioadă, compania a luat decizia de a penetra și sectorul fructelor oleaginoase coapte cu marca Darul Naturii, mai exact nișa de migdale, caju, fistic și alte produse similare.

TRANSILVANIA NUTS face primele demersuri pentru a accesa sectorul fructelor oleaginoase cu marca Darul Naturii, abordând și nișa de produse formată din migdale, caju, fistic și alte produse similare

În concluzie, TRANSILVANIA NUTS își menține tradiția de a lansa mereu produse inovative și proaspete cu valoare adaugată prin care să ofere factori diferențiatori în piață și o gamă variată de opțiuni diverselor categorii de consumatori. Nu este deloc surprinzător faptul că TRANSILVANIA NUTS ocupă o poziție dominantă în ceea ce privește raportul calitate-preț pentru miezul de nucă Bio și miezul de nucă convențional, atât pe teritoriul României, cât și pe plan extern.

Produse verificate prin analize de laborator

Calitatea produselor TRANSILVANIA NUTS este garantată și de analizele realizate în laboratorul uzinal propriu. O echipă verifică fiecare produs prin analize fizico-chimice, microbiologice și de contaminare (analize de determinare a aflatoxinei și ocratoxinei). Cu rigurozitate, prin tehnologii de ultimă generație, dar mai ales cu profesionalism, produsele TRANSILVANIA NUTS sunt verificate prin analize de laborator, atât în cadrul fluxului tehnologic, cât și înainte de livrarea către clienți. De la selectarea materiei prime, până la livrarea produsului către client, TRANSILVANIA NUTS respectă cele mai înalte standarde de calitate.

Calitatea produselor TRANSILVANIA NUTS este garantată și de analizele realizate în laboratorul uzinal propriu

Având deja o prezență consolidată în marii retaileri cu paleta de mărci, TRANSILVANIA NUTS prospectează și canale alternative de vânzare, precum adresarea sectorului HORECA, motiv pentru care a fost dezvoltat un departament dedicat în acest sens.

„Dorim să oferim acestor clienți atât volume de 10 kg, cât și 100 de kg la un preț competitiv și la o calitate înaltă, pe toată durata anului. Totodată, tatonăm serios extinderea internațională, chiar și prin intermediul rețelelor care au o prezență marcantă în România”, precizează Alexandru Chiric.

Investiții majore în tehnologii de ultimă generație

TRANSILVANIA NUTS a investit peste 5 milioane de euro în tehnologii de ultimă generație, din care peste 4 milioane în cea mai modernă fabrică de procesare a miezului de nucă din România. Misiunea societății este axată spre îmbunătățirea continuă a calității și a procesului tehnologic astfel încât, prin produsele oferite spre vânzare, să reprezinte un etalon pe piața de profil.

Societatea exportă toate produsele din gama TRANSILVANIA NUTS în peste 23 de țări, atât intra-comunitare, cu o puternică prezență în lumea germanică, cât și extra-comunitare. Compania vizează o internaționalizare în forță în vestul Europei și în America, atât pe sectorul de miez de nucă, ca materie primă, cât și cu produsele cu valoare adăugată reprezentate prin Nutribon, Yoli și Darul Naturii.

TRANSILVANIA NUTS vizează o internaționalizare în forță în vestul Europei și în America

Astfel, TRANSILVANIA NUTS demonstrează că nu este doar un brand care se dezvoltă serios, ci și un adevărat standard de calitate în România și la nivel mondial în procesarea nucii, folosind noile tehnologii.

TRANSILVANIA NUTS și societatea

„Trebuie să menționăm și faptul că responsabilitatea socială corporativă este un domeniu important pentru TRANSILVANIA NUTS, compania noastră fiind deschisă spre proiecte de implicare și sprijin în comunitate. Politica de responsabilitate socială este construită pe valorile în care noi credem: oamenii, pasiunea, inovația, încrederea și responsabilitatea. Prioritară rămâne pentru noi susținerea dezvoltării satului românesc și a agriculturii, deoarece TRANSILVANIA NUTS este o companie care își trage seva din zona rurală, având sediul în comuna Ciugud, în inima Transilvaniei”, afirmă CEO-ul TRANSILVANIA NUTS.

Promovarea unui stil de viață sănătos este realizată prin intermediul unor parteneriate cu instituții de învățământ, care aduc o contribuție reală în educația generației tinere. Prima colaborare s-a manifestat cu Școala Gimnazială din Ciugud, de altfel o instituție care a investit inteligent în digitalizare și în actualizarea tuturor palierelor din interiorul școlii. Programul denumit „Ronțăie smart! Mănâncă sănătos!”, a constat în oferirea de produse din gama Nutribon în pauzele copiilor, iar apoi un mini-curs de educație alimentară.

„Ulterior, am fost abordați de o întreagă serie de școli din țară pentru a multiplica acest concept, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Chiar recent am decis să susținem și o competiție de start-up-uri digitale și inovative organizată în Cluj-Napoca de către Universitatea Tehnică. Cu alte cuvinte, suntem într-adevăr entuziasmați atunci când avem șansa să contribuim semnificativ în mediul educațional”, mai menționează reprezentantul companiei.

O creștere a volumelor cu 15%

Anul fiscal 2020 a fost încheiat cu o creștere a volumelor de aproximativ 15%, în ciuda pandemiei de COVID-19 și a perioadei de lockdown strict cu oprirea totală a activităților din economie. TRANSILVANIA NUTS a reușit să folosească această perioadă pentru a lista majoritatea produselor în marile rețele de retail modern, dar și să genereze noi inovații în piață cu ajutorul departamentului de cercetare și dezvoltare.

„Practic, știam că există factori externi pe care nu îi putem controla și ne-am axat pe acei factori interni care ne pot consolida poziția, ba mai mult, care ne pot aduce diferențiere în piață. Printre cele mai iubite produse din portofoliul nostru se află batoanele de nucă cu fructe, un real succes pe toate segmentele de vârstă, mixurile de nuci, semințe și fructe, dar bineînțeles și miezul de nucă sub diverse granulații folosit preponderent ca și ingredient, dar mai nou și ca și gustare”, încheie dl. Alexandru Chiric, CEO TRANSILVANIA NUTS.

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/transilvania-nuts-in-topul-procesatorilor-de-nuca-la-nivel-mondial/