Tratamente stomatologice gratuite. Pentru al cincilea an consecutiv, GSK Consumer Healthcare derulează în țara noastră campania de responsabilitate socială „1%”, prin intermediul căreia va direcționa 1% din vânzările produselor de îngrijire orală Sensodyne, Parodontax și Aquafresh.
Consumatorii care cumpără produsele participante în campanie pe tot parcursul lunii decembrie 2018 vor oferi șansa copiilor din familii defavorizate să primească îngrijiri stomatologice.
Tratamente stomatologice gratuite. Ce spun reprezentanții GSK Consumer Healthcare?
„Considerăm o necesitate continuarea campaniei 1% şi intervenţia în comunităţile rurale din România. Sunt multe localităţi în care accesul la servicii şi produse de îngrijire orală este limitat, există copii care nu au o periuţă de dinţi sau nu au fost niciodată la stomatolog. Sunt bucuroasă şi recunoscătoare pentru faptul că, împreună cu partenerii din program, am reuşit să tratăm peste 2.000 de copii de-a lungul anilor şi să le rezolvăm probleme dentare grave”, a declarat Sylwia Piankowska, General Manager, GSK Consumer Healthcare România și Balcani.
Tratamente stomatologice gratuite. „Zâmbetul la nevoie se cunoaște”
Sub deviza „Zâmbetul la nevoie se cunoaște”, campania 1% se desfășoară sub umbrela Zâmbește România. Este vorba de un program amplu de facilitare a accesului la informaţii și soluţii în vederea îmbunătățirii sănătății orale a populației.
Mai exact, compania susține direct comunitățile devaforizate din România, derularea de programe educaționale, precum și oferirea de tratamente stomatologice și produse de igienă orală gratuite.
Tratamente stomatologice gratuite. Parteneriat cu United Way România
Campania 1% continuă, în 2018, prin intermediul parteneriatului cu United Way România. Suma strânsă din vânzările produselor de igienă orală este direcționată către acoperirea cheltuielilor pentru tratamente stomatologice oferite copiilor din zone defavorizate din țară.
„Ne bucurăm să ne alăturăm acestei campanii și mulțumim GSK Consumer Healthcare și tuturor celor care au oferit sprijin pe parcursul celor patru ani copiilor din comunitățile defavorizate. Sperăm că în această lună decembrie, luna cadourilor, cât mai mulți români vor contribui la cauza noastră, aceea de a oferi zâmbete sănătoase celor mici. Campania Zâmbeşte România completează perfect programele noastre de intervenţie în sănătate pentru copiii din familiile fără posibilităţi”, a adăugat Cristina Damian, Director Executiv United Way România.
În cei patru ani de campanie, GSK Consumer Healthcare a donat peste 58.000 de euro. Aceste fonduri au mers către copiii din comunitățile rurale Salvați Copiii.
Per total, peste 2.000 de copii între 6 şi 13 ani au beneficiat de:
- consultaţii preliminare
- tratarea cariilor și a problemelor existente în cavitatea bucală
- extracții
Copiii provin din 12 comunități defavorizate din județele:
- Suceava,
- Neamț,
- Iași,
- Vaslui,
- Botoșani.
Este vorba de zone în care aproximativ 50% din populație este direct dependentă de veniturile de la stat. În plus, pentru 44%, ajutorul social reprezintă principala sursă de venit.
Copiii din aceste comunități au primit produse de îngrijire orală, dar au învăţat şi regulile de igienă orală.
Citește și MOL lansează un nou sortiment de benzină