Tuborg lansează un produs unic pe piața din România

31.05.2016

Tuborg lansează o nouă subcategorie în bere prin introducerea pe piață a unui produs unic în segmentul său: Tuborg Shot. Produsul vine într-un format nou pentru segmentul de bere și într-un ambalaj „direct drink,” pentru a putea fi servit direct din doză.

Cu noul produs, Tuborg propune consumatorilor o bere blondă mai puternic alcoolizată, pentru a îndeplini nevoia de pre-party a tinerilor. Servit rece, cu un conținut de alcool de 9%, în doze de 250ml cu folie protectoare de aluminiu, Tuborg Shot, chiar dacă pare mic, este destul de puternic pentru a da startul bunei dispoziții. Este produs 100% din apă, hamei și malț de orz.

„Ne mândrim cu faptul că Tuborg, încă de la lansare, a schimbat în permanență regulile prin creativitate și inovație. Iată că facem acest lucru încă o dată, prin lansarea Tubog Shot, produs pe care l-am dezvoltat pentru a răspunde nevoii tinerilor care știu să se bucure de momentele cu prietenii. Înainte de a ieși în oraș, tinerii obișnuiesc să se întâlnească cu prietenii, fie la unul dintre ei acasă, fie la un bar, pentru a-și face ‹încălzirea›. Prin această lansare, Tuborg creează un nou segment de piață, inspirat de consumatori. Suntem bucuroși și în același timp încrezători în succesul Tuborg Shot, care deține toate atu-urile pentru a fi îndrăgit de fanii Tuborg și ai berii în general. Tuborg a înregistrat în primele 4 luni ale acestui an o creștere de 20% comparativ cu anul trecut. Acest lucru dovedește creșterea brandului în preferințele consumatorilor și, de asemenea, ne permite să continuăm investițiile în inovații așa cum am obișnuit deja piața.”, a declarat Paul Markovits, Vice-președinte Marketing, URBB.

 

 

Citiți și despre: