Tytan 65, produsul care a revoluționat piața construcțiilor

01.02.2015

Grupul Selena este unul dintre cei mai mari producători de spume poliuretanice monocomponente din lume. Grupul Selena a fost înființat în anul 1992, fiind un holding ce are capital polonez și operează la nivel global. Compania produce și distribuie materiale pentru construcţii, destinate utilizatorilor profesioniști, dar și celor casnici, devenind unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de profil.

Activitățile companiei sunt legate de toate stadiile dezvoltării produsului, de la cercetare, până la producție, distribuție, vânzări și promovare, iar în țara noastră societatea comercializează două dintre cele mai cunoscute branduri: Tytan Professional (produse din gama premium) și Hauser (produse la cel mai bun preț – calitate). “Grupul Selena a fost înființat ca pionier între companiile ce ofereau produse chimice moderne pentru construcții pe piața din Polonia. Ulterior, Grupul Selena a devenit un producător și distribuitor internațional, dezvoltând o gamă largă de produse chimice pentru construcții, realizate în 30 de unități de producție de pe mai multe continente (Europa, Asia, America de Nord și de Sud) pentru spume poliuretanice, etanșanți și adezivi, sisteme pentru termoizolații și produse pentru hidroizolații, construind o rețea de vânzări și distribuție, care să acopere eficient Europa, Asia, America de Nord și America de Sud”, ne-a declarat Mihuț Crăciun, directorul general Selena România S.R.L..

Branduri puternice

În prezent, compania este unul dintre cei mai mari producători de spume poliuretanice monocomponente din lume, dezvoltând produse calitative, certificate de instituții de renume internațional. “Brandul TYTAN PROFESSIONAL s-a consacrat ca un brand dedicat antreprenorilor din construcții și utilizatorilor profesioniști, având în componență o varietate de produse de calitate premium. Brandul TYTAN PROFESSIONAL îl întâlnim în produsele din categorii precum: Spume poliuretanice, Etanșanți Siliconici, Adezivi, Hidroizolații, Hidroizolarea inteligentă a acoperișurilor, Benzi și folii, Ancore chimice și unelte diverse (în special, pistoale pentru aplicare spume și silicoane). În paralel, au fost dezvoltate și alte branduri, ca de exemplu: HAUSER, PRAXA, ARTELIT”, a completat directorul general Selena România.

Produse complexe

Compania a câștigat, în timp, încrederea clienților, dar și a partenerilor de afaceri, oferind soluții rapide și sigure. În plus faptul că producția este una care se realizează cu grijă pentru mediu, cu tehnologii și cercetare adecvate protecției mediului, oferă un plus de valoare produselor finale.

Selena România oferă, în prezent, o gamă dezvoltată de produse. Spumele poliuretanice pentru montajul ferestrelor și ușilor au vârful de lance SPUMA PISTOL TYTAN 65 fiind cea mai apreciată spumă poliuretanică din punct de vedere calitate premium – preț în rândul marilor și micilor producători și montatori de uși și ferestre. La aceasta se adaugă etanșanții și silicoanele pentru lucrări de finisare și decorare, adezivii pentru izolarea și finisarea pereților și fațadelor, dar și instalarea pardoselilor sau hidroizolații, destinați hidroizolării pe verticală și orizontală a clădirilor cu multiple aplicații.

O gamă care a revoluționat sectorul de activitate este Tytan O₂. “Produsele din gama Tytan O₂ au fost dezvoltate folosind o nouă tehnologie revoluționară, care previne emisiile nocive de MDI (izocianați) în timpul aplicării. Tehnologia O₂ se bazează pe inhibitori speciali, care nu permit evacuarea moleculelor nocive de MDI (gaze cancerigene), aflate în compoziția gazelor degajate pe durata aplicării spumei poliuretanice. Lipsa emisiei de MDI la spumele poliuretanice Tytan O₂ a fost confirmată de Institutul Suedez SP Provning Forskning. Prin introducerea Tehnologiei O₂ pe piață, Selena oferă consumatorilor săi o clasă de siguranță complet nouă: clasa O₂. Tytan 65 este prima spumă poliuretanică pentru pistol cu cea mai mare productivitate de pe piață: până la 65 litri, și cea mai redusă post – expandare. În plus, produsul oferă proprietăți excepționale de izolare fonică. Se utilizează cu succes la montarea profesională a ușilor și ferestrelor, izolare fonică și termică, umplere și etanșare rosturi și crăpături”, potrivit directorului general Selena România, Mihuț Crăciun. Toate produsele care se comercializează în țara noastră provin din fabrici situate în Polonia, Spania și, desigur, România.

Tytan 65 este prima spumă poliuretanică pentru pistol cu cea mai mare productivitate de pe piață și cea mai redusă post – expandare – Mihuț Crăciun, directorul general Selena România

Dezvoltare pe plan local

Sectorul construcțiilor a fost printre primele domenii în care efectele crizei economice s-au făcut simțite. Dacă alte companii de profil au simțit acest lucru prin scăderi puternice ale profitului, oficialii Selena România spun că principalul efect resimțit în cadrul companiei a fost o delimitare clară între cele trei branduri comercializate. “Clienții au preferat să cumpere ori produse de o calitate înaltă Tytan Professional sau Hauser: produse la cel mai bun preț, motiv pentru care, în 2011, s-a luat decizia retragerii de pe piață a brandului Tytan Euroline. Datorită calității produselor noastre, dar și a determinării echipei de vânzări, formată din oameni foarte bine pregătiți și motivați, am reușit să ne menținem cota de piață acoperind golul lăsat de gama standard cu produsele din gama premium, dedicate în pricipal montatorilor profesioniști de uși și ferestre, dar și din celelalte game de produse”, explică Mihuț Crăciun.

Investiții

Cea mai recentă și de amploare investiţie realizată de Grupul Selena în România este preluarea companiei Euro MGA Product S.R.L.. Tranzacția a avut loc în prima lună a anului 2012,  iar finalizarea investiției la o fabrică modernă de producție de mortare uscate a permis Grupului Selena să se extindă susținut pe piața sistemelor pentru termoizolaţii şi a mortarelor uscate. “Din 2012 și până în prezent s-a investit constant în creșterea capacității de producție, precum și diversificarea gamei de produse”, a adăugat directorul general Selena România

Vânzări și planuri de viitor

Dacă, înainte de finalizarea tranzacției companiei locale Euro MGA Product, cifra de afaceri Selena România se situa la valori cuprinse între 5 și 6 milioane de euro, după achiziționarea societății, Selena România a depășit 10 milioane de euro.

Pentru anul 2015, conducerea companiei a estimat dezvoltarea tuturor grupele de produse. În 2013, vânzările Selena România au fost de peste 10 milioane euro, iar pentru anul trecut estimăm un nivel similar anului 2013, în condițiile în care sectorul construcțiilor a scazut dramatic, înregistrând o scădere de 26,9%, cea mai puternică din 2008 până în prezent, conform Keysfin. Pentru anul 2015, avem o abordare realist – optimistă, planificând creșteri sustenabile. Sperăm ca investițiile majore la nivelul sectorului de construcții și infrastructură să fie reluate și derulate la cote normale”, declară Mihuț Crăciun.

Pentru anul 2015, avem o abordare realist – optimistă, planificând creșteri sustenabile – Mihuț Crăciun, directorul general Selena România

În ceea ce privește planurile de dezvoltare ale companiei, se dorește intensificarea activităților care aduc o mai bună acoperire a pieței. „Sub deviza <Closer to the user>, Selena România își va intensifica pe termen scurt și mediu acțiunile de penetrare mai bună a pieței de: retail, piața neexplorată încă suficient a utilizatorilor finali, cea a clienților B2B, a antreprenorilor generali, a firmelor de arhitectură și a celor de proiectare și participarea în cadrul proiectelor integrate. Ne dorim, așadar, explorarea unor noi nișe de piață,  dezvoltarea și utilizarea de produse noi de avangardă, ca, de altfel, și a produselor complementare necesare susținerii produselor driver. Deci, <Together we deliver better buiding performace> va deveni o realitate în abordarea de business a companiei Selena la nivel global”, ne-a declarat Mihuț Crăciun, directorul general Selena România.

 

Citiți și despre: