Slide

Stiri: Retail

Un sfert de milion de persoane au vizitat Shopping City Timișoara

12.04.2016

În primul weekend de la deschiderea Shopping City Timișoara, peste 250.000 de timișoreni au vizitat centrul comercial dezvoltat compania New Europe Property Investments (NEPI).Realizat în urma unei investiții în valoare de 83,8 milioane de euro, centrul comercial este construit pe un teren de 18 hectare, în 2 etape. Odată cu finalizarea dezvoltării, Shopping City Timișoara ajunge la o suprafață închiriabilă de 72.000 mp, deservind întreaga regiune de vest a țării.

„Suntem foarte mândri de rezultatele excelente înregistrate în zilele următoare deschiderii mall-ului către publicul larg. În sfârșit, județul Timiș are un centru comercial modern, capabil să deservească nevoile de diversitate, calitate și conveniență, mult dorite de localnici. Ne-am bucurat enorm să vedem că mixul de magazine și de opțiuni de petrecere a timpului liber, dezvoltat strategic de noi, s-a dovedit deja a fi un real succes”, a spus Tiberiu Smaranda, Director Executiv NEPI.

În plus, cel mai nou concept de la Zara, Trafaluc, a înregistrat rezultate peste așteptări, la fel și branduri precum New Yorker, C&A, Lee Cooper, Timeout și Kenvelo, în vreme ce restaurantele și cafenelele din zona de food court au atins, la rândul lor, cifre record de vânzări.

Un interes major s-a observat și pentru articolele sportive oferite de Hervis, Intersport și Sport Vision, Shopping City Timișoara devenind astfel centrul comercial cu cea mai bună ofertă din vestul țării de îmbrăcăminte, încălțăminte, echipamente și accesorii necesare practicării sporturilor.