Consiliul Concureței a anunțat că a autorizat tranzacția prin care Unilever South Central Europe SA preia compania Good People SA. Grupul Unilever îşi desfăşoară activitatea în industria bunurilor de consum, furnizând bunuri din toate segmentele de produse alimentare, produse pentru casă și produse de îngrijire personală.
Compania Good People are ca domeniu principal de activitate producția și comercializarea către clienții finali de produse alimentare proaspete (inclusiv băuturi).
Unilever preia compania Good People. Operaţiunea nu ridică obstacole semnificative în calea concurenţei
”În urma analizei, Consiliul Concurenţei a constatat că această operaţiune nu ridică obstacole semnificative în calea concurenţei efective pe piaţa românească sau pe o parte a acesteia și nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurenţial normal”, a anunțat instituția.
Good People SA, compania care a creat brandul FruFru
Compania Good People SA a fost fondată în anul 2005 sub numele Mondo di Pasta. Aceasta operează brandul FruFru.
„FruFru e un brand care ajută și încurajează tinerii din București, cu un stil de viață dinamic, să mănânce fresh, sănătos, fără bazaconii și să se bucure de viață. Cum? Am dezvoltat produse super gustoase și fără bazaconii, am creat FruFru fresh corners, cât mai aproape de consumatori, am deschis magazine FruFru – unde iubitorii de FruFru sau cei care nu ne-au descoperit încă pot experimenta toate produsele și pot simți lumea brandului. În plus, facem eforturi să educăm oamenii să fie mai atenți la ceea ce mănâncă, să citească eticheta”, afirmă reprezentanții companiei Good People.
Unilever este unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum
Unilever este unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum. Compania are operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări.
Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi.
”Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt benefice atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni”, spun reprezentanții companiei.
În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever Romania.
Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din:
- România
- Bulgaria
- Serbia
- Muntenegru
- Muntenegru
- Moldova
Unilever Romania coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.
Citește și Business Days București 2019. Ce rol au oamenii de afaceri în reconstrucția proiectului de țară?