UNIQA Asigurări, rezultate în creştere în prima jumătate din 2018

30.08.2018

UNIQA Asigurări anunţă rezultate bune pentru prima jumătate din 2018. Vânzările companiei au crescut cu 9% pe segmentul non-auto. Valoarea totală a poliţelor vândute a ajuns la 3,4 milioane de euro. De asemenea, şi asigurările de viaţă ale UNIQA au avut o creştere importantă.

Vânzările de poliţe de asigurări de viaţă au avansat cu 56%, la 9,1 milioane de euro.

UNIQA Asigurări rezultate: segmentele profitabile

UNIQA se axează astfel pe segmentele profitabile ale companiei, punând accent pe comercializatea asigurărilor de viață și non-motor.

“După primele 6 luni ale acestui an, UNIQA Asigurări are o rată de solvabilitate de 160,55%, iar UNIQA Asigurări de viață o rată de solvabilitate de peste 200%. Acesta este un indicator al solidității financiare și al capacității celor două companii de a se autosusține din surse proprii și de a-și acoperi, fără probleme, obligațiile financiare pe termen mediu și lung”, a declarat Paul Cazacu, Vicepreședinte – Director General Adjunct – CFO UNIQA Asigurări.

Asigurările de viaţă au avut cea mai bună evoluţie, în prima jumătate a anului. UNIQA Asigurări de viață au vândut polițe în valoare de 9,1 milioane de euro, în creştere cu 56 %.

Pe segmentul non-auto, valoarea primele brute subscrise s-a ridicat la 13,4 milioane de euro.

UNIQA Asigurări rezultate: prime brute subscrise de 44,3 milioane de euro

Per total, însă, primele brute subscrise de cele două companii UNIQA au fost de de 44,3 milioane euro, în scădere cu 13% față de aceeași perioadă a anului trecut. Reducerea vânzărilor cumulate a venit în contextul adoptării unei strategii care are în vedere scăderea expunerii pe segmentul asigurărilor auto.

“Continuăm ascensiunea pe liniile de business profitabile pe care ne-am axat încă din 2014, când am adoptat o politică prudentă în ceea ce privește expunerea pe segmentul motor, decizie asumată în contextul în care, în ultimii ani, ne-am confruntat cu un aflux de daune, cu impact negativ din punct de vedere financiar asupra companiei”, a declarat Franz Weiler, CEO-ul UNIQA Asigurări.

Acesta a mai spus că UNIQA are rezultate bune pe clasele de asigurări pe care a decis să se axeze: asigurările non-motor și asigurările de viață.

UNIQA Asigurări rezultate: asigurări auto

Pe segmentul asigurărilor auto, UNIQA  a avut un rezultat negativ. Acest lucru a dus la o diminuare a veniturilor companiei cu 1,3 milioane euro.

„În prezent, ne confruntăm cu o scădere a profitului, dar acest lucru este asumat și temporar, în contextul unui plan ce vizează diversificarea portofoliului în sensul creșterii ponderii asigurărilor non-motor”, a completat CEO-ul companiei.

Citeşte şi Rezultate bune pentru Aegon România, în primul semestru din 2018

 

Citiți și despre: