Slide

Stiri: Social

Universitatea Tehnică de Construcții București a dat startul preînscrierilor pentru anul universitar 2024/2025

Universitatea Tehnică de Construcții București a dat startul preînscrierilor pentru anul universitar 2024/2025

09.07.2024

Universitatea Tehnică de Construcții București (UTCB) a dat startul preînscrierilor pentru anul universitar 2024/2025, printr-o nouă campanie contra curentului. Dacă în 2023 viitorii studenți în inginerie au fost invitați să dea frâu liber imaginației și să înceapă reconstrucția Bucureștiului în Minecraft, în cadrul campaniei de preînscrieri din acest an, tinerii sunt invitați să iasă din universul digital pentru a explora, pe teren, opt orașe din România, printre care: București, Ploiești, Buzău, Târgoviște și Slobozia.

Prin formatul interactiv și caracterul educativ al campaniei care a debutat pe 11 iunie, UTCB își propune să atragă absolvenții de liceu pasionați de tehnologie și construcții.

Universitatea Tehnică de Construcții București. Platforma digitală Questo

Totul începe pe platforma digitală Questo, unde cei interesați să urmeze studiile superioare la UTCB au ocazia să afle informații despre orașele istorice ale țării, și să cunoască poveștile clădirilor care au influențat universul construcțiilor.

Campania „UTCB te pregătește pentru lumea reală. Explorează universul construcțiilor în Questo!” este concepută și derulată de Cognition, agenție digitală specializată în proiecte de comunicare cu și pentru Generația Z (segmentul de populație născut între 1995 și 2010), o generație nativ-digitală.

„Suntem bucuroși să ne reinventăm de fiecare dată, să fim îndrăzneți și creativi”

Cezar Vlăduț, prorector UTCB, a declarat: „Suntem bucuroși să ne reinventăm de fiecare dată, să fim îndrăzneți și creativi, și astfel să construim punți către viitoarea generație de ingineri și constructori. Suntem din nou cu un pas înaintea înscrierilor pentru anul universitar care debutează în toamnă, iar semnalele pe care deja le primim arată că și înscrierile din acest an vor fi un succes. Alături de Cognition, am reușit să construim nu doar un brand educațional preferat de absolvenții de liceu, ci și bazele unui impact real pentru economia viitoare a României.”

Claudia Archip, Managing Partner, Cognition, a declarat: „Ca de fiecare dată, abordarea noastră strategică s-a axat pe consolidarea poziționării UTCB în raport cu evoluția audienței. La baza conceptului de campanie au stat relevanța mesajului pentru publicul-țintă dar și etica în comunicare, ce ne caracterizează ca agenție. Anul acesta, am ales să lansăm tinerilor provocarea de a face pasul decisiv dinspre universul virtual înspre cel real, oferindu-le o punte între cele două lumi, într-un format interactiv, captivant și educativ.”

Experiența practică și oportunitățile de carieră

Potrivit rezultatelor unei cercetări mai ample în rândul Generației Z derulate de Cognition, tinerii din Generația Z valorizează experiența practică și oportunitățile de carieră care decurg natural din educație. Acest lucru explică și succesul campaniilor concepute și derulate în anii trecuți pentru UTCB, care i-au adus o medie de peste 3.000 de candidați înscriși pe cele 1.000 de locuri disponibile în cele două sesiuni de admitere, iar agenției Cognition un număr de 9 premii, toate Aur, la cele mai importante competiții din industria de publicitate.

Potrivit instituției de învățământ, UTCB a avut record de studenți înmatriculați la taxă, respectiv peste 400.

Recunoașterea Cognition din partea industriei reflectă nu doar poziționarea agenției – care își propune să se diferențieze prin strategie, inovație și creativitate -, ci și profunda înțelegere a peisajului educațional în contextul avansului tehnologic care transformă felul în care generațiile tinere se raportează la educație.

Cognition este partenerul de comunicare digitală al UTCB din 2020, un an în care educația a migrat în mediul online din cauza restricțiilor impuse de pandemie.

Citește și Circulația rutieră pe Valea Oltului va fi închisă pe timpul zilei. Cine va plăti nota de plată pentru această decizie?