VALIGERIA – Bags, Luggage & More

01.09.2018

Brandul VALIGERIA este bine reprezentat, cu o identitate vizuală proprie și viziune de business adaptată zilelor noastre. Brand-ul VALIGERIA, brand ce se adresează segmentului premium & luxury, a luat naștere din dorința puternică de a aduce o parte dintre frumusețile Italiei în România. Sursa de inspirație a fost reprezentată de orașele italiene, de oamenii de acolo, de centrele comerciale și de către magazinele brand-urilor celebre, care se remarcă prin calitatea produselor comercializate, rafinament, eleganță și design. Gândite ca produse de nișă, destinate persoanelor active, cu interes în zona de business, VALIGERIA vizează atât segmentul feminin de piață, prin gama diversificată de genți, poșete și accesorii, cât și pe cel masculin, în general pentru bărbații cu caractere puternice, ale căror accesorii atent alese sunt o reflecție a stilului personal.

“Lipsa unui concurent de tip magazin multibrand în domeniul produselor și accesoriilor de călătorie ne-a motivat să investim și să ne creăm propriul brand, unde să putem aduce în atenția publicului o serie de branduri istorice, cunoscute la nivel internațional”, ne-a declarat dna. Alina Chirilă, fondator al VALIGERIA.

VALIGERIA – Un brand puternic, bine reprezentat, cu o identitate vizuală proprie și viziune de business, sunt numai câteva dintre caracteristicile definitorii ale companiei, care își dorește să devină alegerea evidentă a clienților în ceea ce privește accesoriile

Seriozitatea în relațiile cu partenerii, munca, perseverența, ambiția de a crește și de a lăsa o moștenire generației următoare sunt ingredientele de bază care au făcut ca VALIGERIA să devină ceea ce este astăzi – un brand puternic, bine reprezentat, cu o identitate vizuală proprie și o viziune de business adaptată zilelor noastre.

Astfel a apărut primul magazin fizic VALIGERIA, urmat la puțin timp de magazinul online, în care clienții pot descoperi o gamă variată de produse și accesorii de călătorie premium și de lux, dar și informații despre brand-urile comercializate. Inițial, printre acestea se numărau RV Roncato, BRIC’S, Piquadro, Old Angler sau Tuscany Leather. Pe parcurs, din dorința de a oferi clienților o gamă cât mai diversă, au fost încheiate noi colaborări cu brand-uri internaționale cum ar fi, de exemplu, la începutul acestui an, parteneriatul cu producătorii italieni Mandarina Duck și Alviero Martini, dar și cu producătorul olandez de portofele SECRID.

Profesionalism, seriozitate și promptitudine – garanție a unor servicii de calitate superioară

Pentru că principala misiune a companiei este aceea de oferi produse de calitate superioară, cu un stil plăcut și versatil, potrivite oricăror ținute, care să satisfacă nevoile clienților, VALIGERIA, în condiții de maxim profesionalism, seriozitate și promptitudine, își îmbogățește în permanență portofoliul de produse și alege să rămână aproape de client atât prin calitatea produselor comercializate, care devin parteneri de încredere și de durată pentru călătoriile de afaceri, cât și prin atenția dovedită față de preferințele clienților, tendințele pieței și strategia de brand. Soluțiile inovatoare oferite vizează toate segmentele: travel (genți de voiaj pentru excursii), business (un accesoriu potrivit pentru orice om de afaceri), casual (produse necesare activității zilnice, pentru domni și doamne) și accesorii pentru călătorii.

Pentru că în mediul de business, ca și în viața personală, ne place să facem alegeri care să ne ajute să creștem, să evoluăm, VALIGERIA se dorește a fi un simbol al produselor de calitate superioară, care să întărească brandul personal și să contribuie la evoluția celor care aleg această marcă

VALIGERIA pune accent în mod deosebit pe informarea și educarea consumatorului, întrucât, în cele din urmă, aceasta este benefică la finalizarea procesului de vânzare, indiferent că este vorba de o interacțiune directă cu clientul în magazinele fizice (din Palas Mall Iași sau Băneasa Shopping City) sau de o discuție telefonică pentru magazinul online Valigeria.ro. Un client bine informat va alege mult mai bine produsul de care are cu adevărat nevoie și va reveni, ori de câte ori va fi cazul, în magazinele VALIGERIA pentru consultanță și sfaturi în ceea ce privește stilul personal. Putem spune chiar că VALIGERIA contribuie la accentuarea brandului personal pentru fiecare dintre clienții săi și că poate avea o reală contribuție la evoluția personală și profesională a acestora.

Pentru a rezista pe piața dinamică din Iași, au fost create parteneriate pe plan local, cu care au fost inițiate și dezvoltate diverse proiecte de succes. Printre partenerii locali se află Aeroportul Internațional Iași, Mega Auto Iași și ATI Motors Holding Iași, dealeri locali ai mărcilor Toyota și Lexus, respectiv Ford. Mai mult decât atât, în showroom-urile celor din urmă există constant expuse produse ale Valigeria.

“Ne-am dorit să ne extindem și la nivel național, motiv pentru care am început o colaborare strânsă cu cea mai mare agenție de turism din țară, TUI Travel, ce a crezut în potențialul nostru și ne este alături de câțiva ani”, a continuat dna. Alina Chirilă.

Parteneriatele stabilite în țară și străinătate, colaborările interesante, în diferite domenii de activitate au adus laolaltă oameni pasionați de frumos, cu interese comune și noi oportunități pentru viitor

În anul precedent, compania a luat parte la un proiect de sponsorizare a Federației Române de Baschet, în care VALIGERIA a fost susținător al Echipei Naționale de Baschet Feminin a României.

La construirea și dezvoltarea imaginii de brand au contribuit și numeroasele colaborări cu vedete sau persoane publice din România, campaniile de promovare desfășurate contribuind în mod semnificativ la creșterea notorietății și a gradului de awareness. INNA, Andreea Raicu, Laura Cosoi, Alina Ceușan, Ana Morodan, sunt numai câteva persoane publice din România cu care s-a colaborat și care au apreciat produsele VALIGERIA.

“Ne bucură faptul că pe piață există o cerere în acest domeniu și credem că am putut și putem în continuare să facem față acesteia, indiferent de concurența pe care o avem. Suntem conștienți că informarea clienților și calitatea superioară a produselor comercializate fac diferența”, este de părere dna. Alina Chirilă.

Strategia de viitor vizează extinderea pe piața românească de profil cât mai mult posibil, crearea unui brand care să intre într-o reală competiție cu alte branduri de renume, impunerea prin originalitate și calitatea produselor și serviciilor oferite.

Următorul pas în evoluția companiei este reprezentat de deschiderea unui al doilea magazin în București, lărgirea bazei de clienți și orientarea către alte locații din țară unde există oportunități de dezvoltare. Pentru că VALIGERIA este o echipă tânără, dinamică și pozitivă, viitorul nu înseamnă altceva decât prosperitate.

 

 

Citiți și despre:

  • Brico Dépôt va ajunge la 50 de magazine în RomâniaBrico Dépôt va ajunge la 50 de magazine în România Țara noastră este o piață atractivă, în creștere pentru bricolaj, spune conducerea companiei. Unitățile Brico Dépôt oferă soluţii adaptate pentru toți cei care vor să construiască sau să amenajeze o locuință. […]
  • Romstal susține promovarea și comercializarea produselor ecoRomstal susține promovarea și comercializarea produselor eco Compania se implică activ în acțiuni dedicate comunităților locale și mediului înconjurător. Specializat în comercializarea echipamentelor de instalații pentru construcții, Romstal este liderul pieței […]
  • Tip Top Food Industry, jucător important în domeniul cofetărieiTip Top Food Industry, jucător important în domeniul cofetăriei Compania deține una dintre cele mai mari fabrici de produse cofetărie / patiserie / catering  din România. Tip Top Food Industry și-a început activitatea în anul 1993, odată cu înființarea primei unități din […]
  • Cum arată viitorul magazinelorCum arată viitorul magazinelor Care sunt cele mai noi trenduri globale în retail. Retailul s-a reinventat continuu în ultimii ani. Dacă până nu acum foarte mult timp domeniul era acaparat de magazinele clasice, în prezent o vizită într-un […]
  • Cât de profitabile sunt afacerile din retail în România?Cât de profitabile sunt afacerile din retail în România? Efervescența de pe piața de retail din România este, și în 2017, cu adevărat spectaculoasă. În fiecare săptămână se anunță noi inaugurări de magazine, deschideri care sunt susținute de un avans remarcabil al […]