Retailul en-gros s-a mutat online. Aceasta este concluzia unei analize a vânzărilor înregistrate pe doraly.ro. Astfel, în perioada verii, nu mai puţin de 17% din comenzi au fost en-gros. Acestea au reprezentat 37% din totalul cifrei de vânzări raportat de platformă.
Doraly.ro este primul marketplace cu prețuri flexibile din ţara noastră.
Vânzări Doraly online. Ce spun reprezentanţii Doraly
“Ne bucurăm să observăm, de la o lună la alta, cum crește cererea de produse en-gros pe doraly.ro și că astfel contribuim la evoluția obiceiurilor de consum online. Faptul că, pe perioada verii, cel puțin o treime din cifra de afaceri vine din wholesale se datorează faptului că doraly.ro a fost perceput, încă de la lansarea platformei, ca un marketplace care vinde și en-gros, structurat pe un concept unic în care prețurile pe bucată scad pe măsura ce cantitatea comandată crește”, a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.
Conform acestuia, în magazinul online se regăsesc acele produse ca cele din Expo Market Doraly.
Cea mai mare parte a comenzilor en-gros au venit din Capitală. Acestea au reprezentat 16,8% din total. La nivelul întregii ţări, conceptul prețurilor flexibile în funcție de cantitatea cumpărată a fost cel mai bine primit în Timișoara și Vâlcea. Aceste județe au avut peste 15% din totalul solicitărilor en-gros.
Vânzări Doraly online. Cele mai solicitate produse
Conform Doraly, decorațiunile pentru evenimente sunt produsele cel mai bine vândute en-gros.
Mai exact, produsele pentru “casă și familie” se află în clasamentul preferințelor clienţilor doraly.ro.
Cele mai multe persoane au ales să cumpere în cantități mari decorațiuni pentru diverse evenimente (nunți, botezuri, petreceri diverse).
Şi în rândul accesoriilor de masă, a textilelor, a produselor sanitare și electrice, electrocasnice mici pentru casă, electronice și accesorii pentru mașină și pentru automatizarea casei s-au înregistrat multe comenzi.
“Clienții doraly.ro au înțeles că fac economii importante dacă solicită cantități mai mari. Pornind de la aceasta idee am creat pe platformă prețurile flexibile – fiecare produs vine cu patru variante de preț, în scădere față de cantitatea cumpărată. Astfel, cei care au comandat en-gros în această perioadă au beneficiat de reduceri între 5-50% față de prețul pe bucată și au primit comenzile într-o singură livrare”, a mai spus Alexandru Rusu.
Vânzări Doraly online. Afacerile totale
Per total, piața en-gros a Doraly a avut creșteri susținute de-a lungul timpului. Afacerile firmelor care se regăsesc în spațiile comerciale din Expo Market Doraly au ajuns la peste 780 de milioane de euro. Nivelul este în creștere cu 8,5% față de anul precedent.
Citeşte şi Figurinele Stikeez revin la LIDL. Cât timp se găsesc în magazine?