Producătorul de materiale de construcții Duraziv a înregistrat în primele patru luni ale acestui an o creştere de 21% a vânzărilor de adezivi, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea divizia de vopsele a consemnat un avans important, de 35%.
În urma acestor rezultate, compania și-a întărit poziția pe piața de adezivi și cea de vopsele, evoluțiile fiind determinate de consolidarea relațiilor cu partenerii, creșterea notorietății brandului, precum și de accentul pus de clienți pe culoare, în decorarea locuințelor.
Şi vânzările de materiale pentru finisaj Duraziv au crescut considerabil, în ciuda estimărilor rezervate din piaţă de la finalul anul trecut.
Avansul vânzărilor diviziei de adezivi are la bază consolidarea relațiilor cu partenerii de business, atât pe retail, cât şi pe segmentul B2B, chiar şi în absenţa lucrărilor mari de termoreabilitare.
„Ne-am propus un obiectiv îndrăzneț în 2013, respectiv o echilibrare a business-ului prin egalizarea ponderii fiecăreia dintre cele trei divizii în vânzări. În acest moment, divizia de adezivi generează circa o treime din încasări, iar divizia de vopsele este într-o creștere susținută”, declară Marga Carp, director de marketing Duraziv.
Pe parcursul lui 2013 divizia de vopsele a avut o pondere de 16,6% în cifra de afaceri, evoluând rapid în doar trei ani de la lansare.
În primele patru luni ale acestui an, vânzările de vopsele și tencuieli decorative au crescut ca pondere până la 19%, în timp ce adezivii au avut o pondere de 35%, iar profilele metalice de 43%.
În aprilie, toate cele trei divizii au generat vânzări similare, singurul trend descrescător fiind înregistrat de profilele metalice, ca urmare a diminuării numărului de lucrări de compartimentări interioare.