Superfood Company, importator și distribuitori de produse pentru bebeluşi, a raportat în primul trimestru din 2018 vânzări în valoare de circa 5,1 milioane de euro (24 milioane lei), în creștere cu 11% față de aceeași perioadă din 2017. Avansul a fost susţinut de investiția în consolidarea majorității gamelor din portofoliul companiei, aflate în plin proces de maturizare. Valoarea investiției se situează în jurul a 215.000 euro (1 milion lei), în T1 2018. Compania estimează același procent de creștere și în trimestrul al doilea al anului.
“Suntem mulțumiți de evoluția pe care am avut-o în primul trimestru al anului și încrezători că aceasta va continua şi în trimestrul al doilea. Creșterea de 11% a fost mai mare decât prognoza noastră inițială, în condiţiile în care investiţiile au fost îndreptate cu precădere în promovarea şi consolidarea produselor existente în portofoliu, dar şi în introducerea de game noi. Bugetul de marketing aproape s-a dublat faţă de anul trecut”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.
Evoluția din acest an a Superfood Company a urmat tendința generală de creștere a pieței FMCG. În plus, pentru următoarea perioadă, compania a planificat un nivel de investiții mai ridicat pentru produsele pe care le reprezintă pe piața locală.
“Este un an plin de provocări. Unii dintre retailerii internaţionali îşi reevaluează portofoliile prezente pe rafturi. Toţi jucătorii prezenţi în această categorie, cea a produselor pentru copii, se străduiesc să devină mai eficienţi şi mai aproape de nevoile şi aşteptările consumatorului, al cărui comportament este afectat de neliniştile din viaţa politică şi socială. Cred însă că anul 2018 va fi un unul bun, prin eforturile concertate ale tuturor actorilor din această piaţă: importatori, distribuitori, retaileri”, a adăugat Daniel Dărăban.