Vanzari online EuroGsm

EuroGsm, creştere remarcabilă a vânzărilor online

15.09.2020

Vânzări online EuroGsm. În contextul pandemiei de Covid-19, tot mai mulți clienti aleg să își facă online cumpărăturile. Acest lucru se aplică și în cazul comenzilor de telefoane mobile, accesorii și gadgeturi. Pentru magazinul online eurogsm.ro, în luna august 2020 numărul de comenzi online a crescut cu 40% față de perioada similară a anului 2019.

Vânzări online EuroGsm. Telefoane

Comunicarea cu prietenii, colegii sau chiar și cu unii membri ai familei s-a mutat in registrul online, acest fapt aducând cu sine un număr ridicat de comenzi de smartphone-uri. Nevoia de a-i ști în siguranță pe cei dragi a adus și o creștere a comenzilor de telefoane clasice, ideale pentru vârstnici.

Tablete

Și numărul de comenzi de tablete a crescut semnificativ, dupa ce în ultimii ani a înregistrat scăderi. Acest fapt se datorează mutării activitații didactice și profesionale în mediul online.

Vânzări online EuroGsm. Căştile Bluetooth

Tabletelor li se adaugă și căștile Bluetooth, cu o creștere de 60% față de luna august a anului 2019.

Preocuparea pentru propria sănătate și siguranță a dus la creșterea numărului de comenzi de vehicule electrice, ce ajută la parcurgerea distanțelor scurte în timp rapid, evitându-se mijloacele de transport în comun.

De asemenea, și starea de bine fizică a devenit o prioritate în această perioadă, dovadă făcând numărul mai mare cu până la 50% a comenzilor de smartwatch-uri și brațări fitness.

Vânzări online EuroGsm. 90 de magazine

EuroGsm deține o rețea de peste 90 de magazine de telefonie, multe din ele cu posibilitate de ridicare a comenzilor online. Însă, în noul context, mai puțini clienți au optat pentru ridicarea comenzilor online de la magazinele fizice, alegând livrarea la domiciliu a comenzilor plasate pe site. De asemenea, mai mulți clienți au ales plata cu cardul la finalizarea comenzii.

EuroGsm încurajează clienții să folosească plata electronică. Acest lucru se regăsește şi în creșterea cu 20% a procentului de comenzi plătite cu cardul.

Ce spune conducerea companiei?

“Știm cu toții că luna martie a venit cu o serie de provocări, atât pentru companii, cât și pentru clienți. Însă odată contextul stabilizat, am identificat și am reușit, prin campaniile pe care le-am creat, să rezonăm cu noile nevoi ale clienților noștri.

Știm că dorința de a socializa și de a fi alături de cei dragi a fost îndreptată înspre sfera online-ului. De asemenea, știm că este foarte important și că activitatea profesională și cea școlară să se desfașoare în continuare, în acord cu noile provocări globale. Și modul de petrecere a timpului liber s-a schimbat, predominante fiind ieșirile în natură și activitățile outdoor mai aproape de casă.

Pentru toate aceste noi cerințe, dar și pentru a veni în sprijinul clienților noștri, am extins portofoliul de produse pentru o mai mare varietate atât a funcționalităților, cât și a bugetelor. Astfel, am creat o punte între noi și utilizatorii de tehnologie, prin care să putem face față cu brio oricărei provocări”, a declarat Zoltan Halmai, director comercial.

Citeşte şi Evaluarea Naţională 2021. A fost publicat calendarul examenelor

 

 

 

Citiți și despre: