Vânzările Farmec pe segmentul produselor de protecție solară au crescut cu 67%, în ultimii doi ani

25.04.2018

Farmec a anunţat că a înregistrat o creștere accelerată a vânzărilor pe segmentul produselor de protecție solară de aproximativ 67%, în intervalul 2016 – 2018. Pe această categorie, producătorul de cosmetice este prezent cu două game: Gerovital Sun și Gerovital H3 Derma+ Sun.

În topul preferințelor românilor, se află produsele cu factor ridicat de protecție solară și de îngrijire a pielii după expunerea la soare, acestea fiind cele mai vândute produse ale companiei din acest segment. Pe următoarele locuri, în topul celor mai solicitate produse de protecție solară, se află uleiurile de plajă Gerovital Sun și produsele de protecție solară destinate copiilor din gama Gerovital H3 Derma+ Sun.

Ponderea celor patru sortimente de produse din fruntea clasamentului este de circa 66.78% din valoarea totală a vânzărilor din categoria de protecție solară.

„Ca urmare a inițiativelor de modernizare și dezvoltare constantă, cele două game de protecție solară ale Farmec s-au menținut pe un curs puternic ascendent. Rata de creștere înregistrată doar în ultimii 2 ani se datorează, printre altele, relansării gamei Gerovital Sun în anul 2016 și proceselor de modernizare și inovare a ambelor game de protecție solară din perioada 2016 – 2018. De asemenea, rezultatele remarcabile ale Farmec pe acest segment reprezintă o confirmare a orientării românilor către produse mai elaborate, avansate din punct de vedere al proprietăților și efectelor demonstrate. Actualul consumator român este unul tot mai educat, bine informat în privința protecției solare adecvate, care nu se limitează la achiziția de produse de bază și caută soluții cât mai performante și eficiente, care să aibă grijă de sănătatea și aspectul său. În funcție de tendințele și preferințele în schimbare ale românilor, avem grijă să modernizăm constant cele două game și să lansăm produse inovatoare, care să se ridice la cele mai înalte standarde de calitate la nivel de compoziție și ambalaj”, a declarat Răzvan Alistar, PR Manager Farmec.

 

 

Citiți și despre:

  • Farmec a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 138 milioane leiFarmec a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 138 milioane lei Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 138 milioane lei, cu 14% mai mare față de nivelul din 2012, când a avut afaceri de 121 milioane lei. ”Farmec își […]
  • Farmec deschide un nou spațiu de depozitareFarmec deschide un nou spațiu de depozitare Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, continuă extinderea și modernizarea rețelei de distribuție în țară. Astfel, compania anunță inaugurarea unui punct logistic mai amplu, destinat […]
  • Afaceri de 25 milioane de euro pentru Farmec, în prima jumătate a anului 2018Afaceri de 25 milioane de euro pentru Farmec, în prima jumătate a anului 2018 Producătorul de cosmetice Farmec a încheiat primul semestru al anului 2018 cu o cifră de afaceri de 116 milioane lei (aproximativ 25 milioane euro) și raportează o creștere de 10% față de aceeași perioadă […]
  • Farmec deschide un magazin în FranțaFarmec deschide un magazin în Franța Farmec a deschis, alături de partenerul Carlgin Sasu, primul magazin de brand din Franța, la Menton, una dintre cele mai cunoscute stațiuni de pe Coasta de Azur, situată la 40 de km est de Nisa. Noul magazin […]
  • Produsele Farmec ajung şi în BarcelonaProdusele Farmec ajung şi în Barcelona Farmec Cluj-Napoca a deschis în Barcelona primul magazin al său din Spania. Inaugurarea unităţii a venit ca răspuns la cererile din ce în ce mai mari de produse cosmetice româneşti din partea localnicilor, a […]