Vanzarile online de ceasuri

Vânzările online de ceasuri, în creştere puternică în luna aprilie

08.05.2020

Vânzările online de ceasuri. WatchShop.ro, magazinul online de ceasuri, a înregistrat o creştere de 40% a vânzărilor de ceasuri şi accesorii conexe în aprilie 2020, comparativ cu luna anterioară. Veniturile retailerului au avansat, aşadar, luna trecută cu 10%.

Vârfurile de vânzare din luna aprilie a acestui an au fost înregistrate în săptămâna dinaintea sărbătorilor pascale şi spre finalul lunii, când a crescut şi valoarea medie a unei comenzi cu peste 50% faţă de o perioadă obişnuită.

Vânzările online de ceasuri. Cele mai vândute branduri

În această perioadă, cele mai vândute branduri au fost:

  • Tissot
  • Garmin
  • Marc Jacobs

Vânzările online de ceasuri. Închiderea magazinelor

Aşadar, închiderea magazinelor fizice a contribuit la creşterea vânzărilor companiei în această perioadă, în care industria de comerţ online a avut de câştigat, spun reprezentanţii companiei.

„Din selecţia de branduri preferate de clienţii WatchShop.ro în aprilie, precum Tissot, Garmin şi Marc Jacobs, care oferă modele cu preţuri peste medie, înţelegem că o bună parte din ceasuri au fost achiziţionate pentru a fi făcute cadou. Spre finalul lunii, am observat o creştere a categoriei de smartwatch-uri, odată cu încălzirea temperaturii de afară şi cu apropierea momentului de ridicare a restricţiilor impuse de autorităţi”, spune Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro.

Vânzările online de ceasuri. Clienţi noi

Din totalul comenzilor din aprilie 2020, 60% au fost făcute de clienţi noi. Este vorba de o categorie de public care, până acum, obişnuia să facă achiziţii în magazinele fizice.

Faţă de luna aprilie 2019, veniturile WatchShop.ro au crescut cu 10% în perioada analizată. Categoriile care au înregistrat cele mai mari creşteri au fost ceasurile de damă şi smartwatch-urile, pe acest segment vânzările s-au dublat faţă de 2019.

Un trend pozitiv

„Suntem deja pe un trend pozitiv, inclusiv dacă ne raportăm la luna aprilie a anului precedent. După o perioadă de câteva săptămâni, în luna martie, în care vânzările de ceasuri şi accesorii au încetinit, creşterile din aprilie reprezintă un argument că retailul online va avea de câştigat după contextul Covid-19”, mai spune Cătălin Florea.

Vânzările online de ceasuri. Reduceri

Magazinul a mai anunţat că a dat startul campaniei „Maratonul Brandurilor de Top”, în intervalul 8-15 mai. În această perioadă, pot fi cumpărate ceasuri cu discount-uri de până la 80%.

Citeşte şi Turismul în România. Scădere drastică în luna martie

 

 

 

Citiți și despre: