Praktiker România a încheiat primul trimestru al anului cu o creștere de 12,4% a vânzărilor, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, după preluarea companiei de către omul de afaceri de origine turcă Omer Susli, la sfârșitul lunii februarie a anului trecut, rezultatele pozitive au început să apară, ca urmare a programului de optimizare și de repoziționare a brandului pe piața de DIY.
Praktiker a încheiat 2014 cu o creștere a vânzărilor de circa 3,2% față de anul precedent. Acesta a fost primul an cu creșteri în vânzări pentru companie, după patru ani consecutivi de scădere.
Trendul ascedent al vânzărilor s-a menținut și în primul trimestru al acestui an. Pe lângă evoluția cifrelor de vânzări, Praktiker a anunţat că pentru primele 3 luni din 2015 și o majorare cu 8,8% a numărului de clienți, dar și a valorii coșului mediu – mai mare cu 2% comparativ cu primele trei luni din 2014.
“2014 a fost un an important pentru Praktiker România. Am muncit foarte mult și ne bucurăm să vedem acum rezultatele așteptate. Este o tendință de creștere pe care ne-o dorim și în anii următori”, a declarat Omer Susli, proprietar Praktiker România.
La ora actuală, compania are 28 de magazine Praktiker în ţară şi în Bucureşti, și se bucură de recunoștința și aprecierea clienților pentru calitatea produselor oferite.
“Cifrele financiare aferente primelor trei luni ale anului ne confirmă faptul că suntem pe drumul cel bun și că relația noastră cu clienții capătă o serie de valențe noi, complexe și foarte solide. Ne-a ajutat și faptul că am început să punem un accent tot mai mare pe zona de casă și grădină. Ne concentrăm să creștem profitabilitatea magazinelor existente, ba, mai mult, avem în plan extinderea rețelei, fiind deschiși la oportunitati noi” , a declarat Omer Susli.
.