Vânzările Praktiker România au avansat cu peste 3%, anul trecut

19.04.2017

Vânzările Praktiker România au crescut, anul trecut, cu peste 3%, faţă de rezultatul raportat în anul 2015. Aceste rezultate financiare pozitive vin în contextul unei scăderi de 4,8 procente a pieţei construcţiilor, în aceeaşi perioadă.

„Pentru Praktiker România, 2016 a fost un an favorabil, al consolidării financiare, atât datorită creşterii vânzărilor, cât şi menţinerii rezultatelor operaţionale la un nivel similar cu cel din 2015, în ciuda majorării nivelului chiriilor. În plus, tot în 2016 am luat și decizia de a le crește salariile și beneficiile angajaților noștri. Nu doar pentru a ne alinia trendului pieței, ci și pentru a-i menține aproape de companie, pentru că reprezintă pentru noi o resursă valoroasă. Ne-am menţinut creşterea şi trendul ascendent de la preluarea din 2014 şi ne dorim ca evoluţia să continue şi anul acesta, cu atât mai mult cu cât există premise ale revenirii pe profit.”, a spus dl. Omer Susli, proprietar Praktiker România.

Afacerile companiei Praktiker România s-au ridicat anul trecut la 137 milioane de euro, la un nivel similar anului 2015.

Modernizarea magazinelor şi investiția în online

O contribuţie importantă în evoluţia business-ului pentru anul curent o va avea şi strategia de remodelare a magazinelor. Compania investește în acest an în jur de 600.000 de euro pentru fiecare unitate. Astfel, până la finalul lui 2017 reprezentanţii companiei îşi doresc să ajungă la un număr de 20 de magazine Praktiker modernizate şi redeschise, din cele 27 existente la nivel naţional.

La ora actuală, Praktiker are 1700 de angajați în cele 23 de oraşe unde există unităţi de vânzare şi o ofertă de 400 de locuri de muncă disponibile.

Un alt factor important de creştere este şi magazinul online, care se apropie de nivelul vânzărilor unui magazin offline, iar vânzările continuă să crească. Oferta online include peste 20.000 de produse livrabile la nivel naţional, urmând ca, în a doua jumătate a anului, să fie dezvoltată şi opţiunea Click and Collect pentru clienţii care vor să economisească timpul petrecut în magazin: vor plăti în online şi vor ridica produsele gata pregătite direct din magazin.

 

 

Citiți și despre:

  • Black Friday 2018 eMAG: 10 produse la ofertă. Ce preț are Samsung Galaxy S8?Black Friday 2018 eMAG: 10 produse la ofertă. Ce preț are Samsung Galaxy S8? Black Friday 2018 eMAG Samsung Galaxy S8. Retailerul a anunțat zece dintre produsele care fac parte din oferta sa de Black Friday. Vineri, 16 noiembrie, este Black Friday, cel mai așteptat eveniment de […]
  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • Lidl și UNICEF contribuie la reducerea riscului de abandon școlarLidl și UNICEF contribuie la reducerea riscului de abandon școlar Reducerea abandonului școlar. Lidl contribuie, împreună cu clienții săi, la reducerea riscului de abandon școlar. Retailerul investește 800.000 lei în programul derulat de UNICEF care va ajuta peste 1000 de […]
  • eMAG extinde programul Future 25eMAG extinde programul Future 25 Retailerul eMAG a anunţat că extinde programul de dezvoltare accelerată a tinerelor talente, Future 25, în afara companiei. Astfel, în premieră, cinci dintre cele 25 de locuri sunt destinate pentru tineri […]
  • Altex redeschide un magazin din GalaţiAltex redeschide un magazin din Galaţi Retailerul Altex va redeschide mâine, 1 iulie, într-o formă reamenajată, magazinul situat pe Str. Oţelarilor din Galaţi. Procesul de modernizare la care a fost supus acest magazin a fost realizat din dorinţa […]