Vascar, unul dintre principalii producători de preparate din carne din România, a lansat pe 6 iunie campania de promovare a brandului „Moldova în Bucate”, sub care sunt reunite rețete tradiționale din zona Moldovei, una dintre cele mai reprezentative pentru arta culinară românească.
Moldovenii, știuți ca împăciuitori, deschiși și prietenoși invită pe toată lumea sa guste din bunătățile lor în campania “Moldova invită România la masă”, realizată de producătorul vasluian Vascar, pentru promovarea brandului Moldova în Bucate.
„Preocuparea Vascar a fost mereu să creeze produse savuroase, de cea mai bună calitate, pe bază de rețete tradiționale, de care să se bucure toți românii, indiferent de regiunea de unde sunt. Și, firesc, pasul următor este să dezvoltăm o campanie de comunicare care să pună regiunea Moldovei în prim plan, dar și să amintească tuturor românilor de emoția unor gusturi de demult. Și, foarte important, să stârnească pofta. Propunerea creativă a agenției Cohn&Jansen JWT răspunde întocmai dorinței noastre” spune Vlad Ciuburciu, Director de Marketing Vascar.
Campania are ca obiective creșterea notorietății brandului Moldova în Bucate și stimularea cât mai multor consumatori să încerce noile preparate din carne, care sunt în același timp gustoase, dar și realizate după rețete tradiționale ce aduc aminte de gustul mâncării de acasă.
Campania se desfășoară la nivel național, în perioada 6 iunie – 17 iulie, și cuprinde un mix compus din12 stații TV.
Sub brandul „Moldova în Bucate”, Vascar produce mâncăruri la cutie după rețete din bucătăria tradițională moldovenească: ciorbă rădăuțeană, ciorbă de fasole cu afumătură, sărmăluțe, chiftele cu sos, ciolan cu fasole, costiță și cârnăciori cu fasole. Gama de mâncăruri s-a îmbogățit recent cu încă două sortimente: tocăniță de cartofi cu pulpă de porc și ghiveci de legume, un produs de post.
Vascar procesează și comercializează preparate din carne, pateuri, conserve din carne și mâncăruri la cutie sub mărcile Vascar și Moldova în Bucate. Compania deține o fabrică de procesare și 20 magazine proprii în regiunea Moldovei, o parte din produse fiind distribuite la nivel național, în hypermarket-uri.