Anul trecut, LG a înregistrat un profit net de peste 204 milioane dolari, în creștere față de nivelul raportat în urmă cu un an. Per total, rezultatele consolidate ale companiei au ajuns la 53,1 miliarde dolari.
De asemenea, profitul operațional a avut un avans ușor, anul trecut, până la nivelul de 1,17 miliarde dolari. În 2012, LG a raportat un profil operațional de 1,08 miliarde dolari.
„Pentru 2014, LG Electronics vizează un obiectiv al veniturilor de 58 miliarde dolari, cu cheltuieli de capital planificate pentru 2,79 miliarde dolari”, au spus reprezentanții companiei, într-un comunicat de presă.
În ultimul trimestru din anul 2013, rezultatele consolidate ale companiei au ajuns la 14,03 miliarde dolari, în timp ce profitul operațional a fost de aproape 224 milioane dolari. Pe unități de business, cea mai mare creștere a avut-o companiei LG Mobile Communications, de 29%. Astfel, în termeni anuali, această unitate de business a adus grupului 11,85 miliarde dolari. Un procent ridicat în rezultatul diviziei l-a avut vânzarea smartphone-urilor LTE.
”Impactul pozitiv al mixului îmbunătăţit de produse a fost completat de investiţiile de marketing mai mari, pentru consolidarea brand-ului LG şi intensificarea concurenţei preţurilor”, au explicat reprezentanții LG.
Divizia LG Home Entertainment a avut, de asemenea, o creștere trimestrială remarcabilă, însă comparativ cu 2012, a înregistrat o scădere de 5%. LG Home Appliance a raportat un avans anual de 5%, însă în ultimul trimestru vânzările diviziei au scăzut cu 4%.
”Vânzările masive din America de Nord şi China au compensat creşterea mai lentă de pe pieţe în curs de dezvoltare, cum ar fi India, America Centrală şi de Sud”, a precizat sursa citată.
O performanță bună a avut și compania LG Air Conditioning & Energy Solutions. Vânzările diviziei au crescut, față de nivelul din 2012, cu 8%, iar pentru 2014, cererea crescută pentru aparatele de aer condiţionat cu consum redus va îmbunătății profitabilitatea companiei.