Veniturile Orange România au avansat cu 4,9% în primul semestru al anului curent, la 475,9 milioane de euro. Creşterea a fost susţinută de majorarea numărului de abonamente şi a consumului de date mobile. În al doilea trimestru al anului, operatorul telecom a înregistrat venituri totale de 240,5 milioane de euro, în creştere cu 3,3% faţă de aceeaşi perioadă din 2015, cu un ritm uşor încetinit ca urmare a reglementării europene de roaming.
La finele lunii iunie 2016, compania avea 9.846.000 de clienţi, iar dintre aceştia 1.600.000 utilizează servicii 4G, cu o creştere de 2,8 ori comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Traficul de date mobile 4G a continuat trendul ascendent, fiind de 4 ori mai mare în prima parte a anului faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul creşterii interesului pentru terminalele 4G şi al ofertelor avantajoase la achiziţia de terminale şi servicii 4G din portofoliul Orange.
Aşadar, în iunie, baza de terminale 4G s-a dublat faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. În prima jumătate a anului 2016 Orange a vândut cu 32% mai multe smartphone-uri decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, iar ponderea clienţilor care preferă telefoanele inteligente a crescut de la 54% anul trecut, la 68% în acest an.
Orange continuă să ofere cea mai extinsă acoperire pentru serviciile 4G, reţeaua 4G fiind disponibilă pentru 74% din populaţia totală a ţării şi 96,5% din populaţia urbană, în peste 5000 de localităţi.
Compania a lansat noi versiuni Orange TV Go şi a îmbogăţit conţinutului disponibil, astfel că aplicaţia a ajuns la 1,8 milioane de descărcări şi actualizări.
Numărul de utilizatori activi s-a mărit continuu, astfel ca numărul mediu lunar al acestora pe semestrul întâi 2016 a fost cu 57% mai mare faţă de a prima jumătate a anului trecut.
Orange Home TV prin satelit continuă să atragă tot mai mulţi clienţi, ajungând la finalul lunii iunie la peste 305.000 abonaţi.
În primul semestru a crescut cu 40% numărul clienţilor noi companii mici şi mijlocii care au ales Orange, comparativ cu perioada similară a anului precedent. În acelaşi timp, serviciile care includ soluţii de productivitate în cloud dedicate afacerilor au înregistrat o dublare a vânzărilor în al doilea trimestru al 2016 faţă trimestrul anterior.
Orange a lansat în luna mai serviciile de Internet prin fibră optică, voce fixă şi televiziune prin cablu digital în oraşele Cluj-Napoca, Iaşi şi Timişoara, urmând ca acoperirea să fie extinsă până la finalul anului, în zonele urbane din restul ţării.