Euroweb România a înregistrat anul acesta venituri în creștere cu aproximativ 5%, comparativ cu cele de anul trecut. Majorarea are loc pe fondul creșterii numărului de clienți, a îmbunătățirii portofoliului de produse și servicii, a extinderii la nivel regional și al investițiilor în rețea.
„Am atras peste 100 de clienți noi de la începutul anului și până în prezent. Astfel, am reușit să creștem numărul de clienți cu peste 10% în acest an, depășind 1.100”, spune Nazmi Çağlar Bölük, CEO Euroweb România, menționând că investițiile cele mai mari le fac companiile din sectorul financiar, retail, producție, servicii și telecomunicații.
Majorarea veniturilor, precum și îmbunătățirea procesului de eficientizare a companiei din punct de vedere operațional a generat o majorare cu 10% a profitului operațional înaintea dobânzilor, taxelor şi amortizărilor (EBITDA). Serviciile de voce și date au reprezentat principalele motoare de creștere ale veniturilor Euroweb în 2015.
„Creșterea pieței de telecomunicații din România este de aproximativ 2%, în timp ce piața de IT crește cu 15 – 20%. Tocmai această dinamică determină și o schimbare în prioritățile noastre. Astfel, ne vom concentra în perioada următoare pe oferirea de servicii și soluții IT de business pentru companii, în zone precum cloud, centre de date și securitate, ca rezultat a două parteneriate importante care vor fi anunțate la începutul anului viitor. De asemenea, luăm în calcul lansarea de bundle-uri de produse și servicii noi”, precizează Nazmi Çağlar Bölük.
În ceea ce privește anul 2016, compania estimează o rată de creștere similară celei din 2015, pe fondul investițiilor companiilor medii și mari, care au nevoie de soluții tot mai complexe și de un partener stabil și de încredere. Pentru anul viitor, Euroweb ia în calcul și extinderea numărului de parteneri și a canalelor de vânzări indirecte, pe măsură ce va adăuga în portofoliu noi produse și servicii.