Goodyear Tire & Rubber Co. a raportat în trimestrul al treilea venituri opraţionale de 431 milione dolari, în creştere cu aproximtiv 24% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat compania, într-un comunicat de presă.
“Rezultatele obţinute în cel de-al treilea trimestru al anului, anunţate la doar câteva săptămâni după Ziua Investitorului, demonstrează creşterea continuă şi sustenabilă a câştigurilor Goodyear, precum şi punerea în aplicare de o manieră disciplinată a tot ceea ce este necesar pentru atingerea şi chiar depăşirea obiectivelor propuse pentru 2013,” a declarat Richard J. Kramer, preşedinte şi CEO.
Acesta a explicat, în comunicatul citat că, pe măsură ce industria continuă să îşi revină, se observă o creştere puternică a volumelor pe segmentele de piaţă pe care le compania le vizează.
Toate cele patru subsidiare regionale ale Goodyear au atins venituri operaţionale mai mari în acest trimestru comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cu un venit record pe segmentul operaţional în America de Nord. Alte trei subsidiare au raportat vânzări de anvelope mai mari în raport cu cifrele anunţate anul trecut. “Ne aşteptăm să înregistrăm un venit record pe segmentul operaţional, de peste 1,5 miliarde de dolari în 2013. Vom continua să ţintim o creştere anuală de 10 până la 15 procente a venitului pe segmentul operaţional până în 2016. Aşa cum am anunţat deja anterior, vom face primii paşi în implementarea planului de alocare a capitalului în cel de-al patrulea trimestru, odată cu reinstituirea dividendelor trimestriale,” a mai adăugat Richard J. Kramer.
Vânzările Goodyear în cel de-al treilea trimestru al anului au fost de 5 miliarde de dolari, comparativ cu 5,3 miliarde de dolari înregistrate anul trecut.
Vânzările obţinute în acest trimestru al anului 2013 au reflectat 82 de milioane de dolari obţinute dintr-un volum mai mare de vânzare, care au compensat peste aşteptări cele 178 de milioane de dolari obţinute din nivelul mai mic al vânzărilor obţinute din unităţile de afaceri conexe, şi în special din scăderea preţului şi a volumelor în vânzarea de produse chimice; 89 de milioane de dolari din nivelul mai mic al raportului preţ/mix, în ciuda unui mix favorabil; şi alte 77 de milioane de dolari rezultate din tranzacţiile la un curs de schimb nefavorabil. Volumele de anvelope au totalizat 42,6 de milioane de dolari, cu până la 2 procente mai mult faţă de 2012.
Vânzările subsidiarei din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa în cel de-al treilea trimestru al anului curent au crescut cu 4 milioane de dolari faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut atingând 1,8 miliarde de dolari. În vânzări s-a reflectat un volum de anvelope vândute cu până la 3 procente mai mare, volumul de anvelope vândute pe segmentul echipării originale fiind cu până la 11 procente mai mare, în timp ce vânzările de anvelope pentru înlocuire au rămas stabile.
Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume. Are aproximativ 69.000 de angajaţi şi îşi fabrică produsele în 52 de unităţi de producţie din 22 de ţări peste tot în lume.