Veniturile Orange România au scăzut cu 2,7%, în 2014

17.02.2015

Veniturile Orange România au ajuns, în 2014, la 909 milioane de euro, din care 233 milioane de euro în ultimul trimestru. Astfel, veniturile totale ale operatorului de telefonie au înregistrat o scădere cu 2,7% faţă de 2013, din cauza impactului tarifelor de interconectare.

Eliminând acest impact, creșterea veniturilor din 2014 față de cele înregistrate în anul anterior este de 4,2%.

La finalul anului, Orange avea 10.531.000 de clienți, cu o creștere de 95.000 comparativ cu perioada similară a anului trecut.

“În 2014 a devenit tot mai evident că digitalizarea face parte din viața românilor. Aceasta este direcția în care am investit în ultimii ani, asigurând o rețea performantă și stabilă care să susțină, alături de serviciile tradiționale, noile tendințe de consum: internet mobil de mare viteză și servicii de conținut tot mai inovatoare și mai accesibile. Serviciul Orange TV a avut o creștere semnificativă, ca dovadă a faptului că românii încep să privească altfel la televizor. Pentru a rămâne alegerea numărul unu a clienților noștri, în 2015 vom continua sa investim în calitatea serviciilor noastre și în 4G”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

Totodată, în 2014 consumul de date mobile și-a continuat trendul ascendent, înregistrând o creștere cu 85% în trimestrul patru din 2014 față de perioada similară a anului trecut. Pentru susținerea acestei evoluții, Orange a continuat procesul de investiții masive în modernizarea rețelei și în extinderea acoperirii 3G, 4G și 4G+. La sfârșitul anului, clienţii Orange se bucurau de cea mai extinsă acoperire 4G, cu 92% acoperire a populației urbane, 62% acoperire totală, şi de servicii la viteze 4G în toate abonamentele actuale.

Vânzările de smartphone-uri și tablete 4G au fost de 4 ori mai mari în ultimul trimestru al anului trecut față de aceeași perioadă din 2013, la această evoluție contribuind și creșterea la 86 de modele de smartphone-uri și tablete 4G în magazinele noastre în cursul anului 2014. În corelație directă cu această evoluție traficul de date 4G efectuat de clienți a crescut cu 87% în trimestrul patru față de trimestrul trei al 2014.

În plus, serviciul Orange TV s-a îmbogățit la nivel de conținut, canale noi, calitatea platformelor și noi versiuni ale aplicației. La sfârșitul anului, serviciul Orange TV a înregistrat  peste 157.000 de abonati. Aplicația Orange TV Go, prin care clienții pot urmări în mișcare până la 78 de canale TV, filme și seriale pe smartphone și tabletă, a fost descărcată de la lansare până la sfârșitul anului trecut de peste 1.100.000 de ori.

Citiți și despre:

  • Veniturile Orange au ajuns la 221 milioane euro, în primul trimestruVeniturile Orange au ajuns la 221 milioane euro, în primul trimestru Veniturile înregistrate de Orange România în primele trei luni ale anului au fost de 221 milioane de euro. Dacă se exclude impactul măsurilor de reglementare, veniturile au avut o creștere de 6,4% față de […]
  • Orange a deschis un nou magazinOrange a deschis un nou magazin Orange a deschis astăzi un nou magazin, în complexul comercial Mall Vitan. Magazinul se află la subsol, vizavi de supermarket, şi beneficiază de o zonă de expunere mult mai mare, unde clienţii vor putea […]
  • Parteneriat între Orange şi LPF. Prima divizie devine Liga 1 OrangeParteneriat între Orange şi LPF. Prima divizie devine Liga 1 Orange Orange România și Liga Profesionistă de Fotbal au anunţat încheierea parteneriatului pentru Liga 1, care devine astfel Liga 1 Orange. Este un nou pas pe care Orange îl face în continuarea tradiției de […]
  • Vânzări în creştere pentru EuroGsmVânzări în creştere pentru EuroGsm EuroGsm a înregistrat anul trecut vânzări în creştere pe întreg portofoliul de produse, cele mai mari creşteri fiind  raportate pe segmentul tabletelor și al accesoriilor. Vânzările de tablete au crescut cu […]
  • Venituri de 934 milioane euro pentru Orange România în 2013Venituri de 934 milioane euro pentru Orange România în 2013 Orange România a înregistrat anul trecut venituri de 934 de milioane de euro, cu 1,8 procente mai mari decât în anul precedent. La finele lui 2013, compania avea o bază de clienţi de 10,436 milioane, fiind de […]