Cramele Recaș lansează pe piața din România gama de vinuri Muse în două variante: Day și Night. Noile produse sunt prezentate drept un tribut adus unui stil de viaţă cosmopolit, iar producătorii spun că sunt adevărate inovații în domeniu și orice pasionat de vinuri ar trebui să le încerce.
Producătorul de vinuri Cramele Recaș este mândru să fie un susținător al inovațiilor în piața românească și să dezvolte produse de cea mai înaltă calitate. Gama de vinuri Muse este un exemplu de inovație pură pe piața din România. În primul rând datorită lansării concomitent a două variante de vin, dar și a unor elemente ce țin de prezentarea gamei: dopul de sticlă, sablarea integrală a sticlei și vopseaua specială care strălucește sub lumină UV. Această nouă gamă răspunde tendinţelor actuale de consum la nivel internațional, iar noi suntem încântați că putem să oferim iubitorilor vinurilor Cramele Recaș un vin autohton exclusivist – declară Ciprian Roşca, director comercial Cramele Recaş.
Muse Day are un gust savuros și arome exotice, acompaniate de note de piersici şi cireşe, iar Muse Night promite arome savuroase de fructe exotice.
Producătorul propune consumatorilor un ambalaj distinct, cu tehnici de imprimare deosebite și rafinate. Mai mult decât atât, sticla Muse Day are o închidere perfectă, datorită dopului său de sticlă cu autoermetizare.
Citiți și despre:
Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
De 20 de ani, Velux România construiește „Povești din mansardă” Velux România, lider mondial în producția de ferestre de mansardă, aniversează 20 de ani pe piața locală, ocazie cu care compania organizează o campanie de awareness și reputație. Campania debutează cu un […]
Provocări în managementul conturilor strategice Pentru companiile care vând servicii și soluții altor companii (B2B), managementul conturilor strategice este un element esențial, spune Alina Făniță, CEO, PKF Finconta. Aceste companii se confruntă cu multe […]
Yasou Express, un nou concept de restaurant fast-food în România Acționariatul Osho, Orotoro și Yasou continuă planurile de extindere pe piața locală și lansează Yasou Express. Este vorba de un nou concept de restaurant fast-food, cu specific grecesc. Noul concept pornește […]