Vodafone preia UPC

Vodafone anagajează 150 de persoane, în Piteşti

07.03.2017

Vodafone deschide un nou Centru de Relaţii cu Clienţii în Pitești și creează locuri de muncă pentru 150 de tineri, studenți și absolvenți. Noii angajaţi din noul centru vor deservi atât clienții persoane fizice, cât și companii. Procesul de recrutare va începe în luna martie 2017.

“Vodafone România este primul operator de telefonie mobilă care a înființat un serviciu de relații cu clienții, în 1998, și care investește constant în îmbunătățirea experienței clienților. De-a lungul istoriei noastre de 20 de ani pe piața din România, am dezvoltat permanent această divizie de business, iar deschiderea noului centru de relații cu clienții din Pitești este un pas firesc în acest sens. Continuăm să investim în perfecționarea și formarea tinerilor care ni se alătură la Pitești și care vor avea, astfel, șansa de a începe o carieră într-una dintre cele mai importante și inovatoare companii din țară”, a declarat Ana Alexe, Director Customer Operations, Vodafone România.

Pentru formarea echipei, compania va recruta persoane cu foarte bune abilităţi de comunicare și de utilizare a calculatorului, precum și cu capacitate de învățare rapidă.

Piteştenii care vor deveni angajați vor beneficia de un mediu de lucru la cele mai înalte standarde și de o pregătire amănunţită, prin intermediul unor programe de training și de dezvoltare a competențelor.

Compania operează deja mai multe centre mari de relații cu clienții în București, Brașov și Craiova, la care se alătură centre regionale de dimensiune mai mică în Iași și Bacău.

 

 

Citiți și despre:

  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • UTA România și-a schimbat conducereaUTA România și-a schimbat conducerea Începând cu luna iunie, conducerea companiei UTA România este preluată de către Iulian Alexe, acesta având ca prioritate dezvoltarea portofoliului de clienți și a activităților de vânzări ale companiei în […]
  • Vodafone România încheie un acord cu Telekom România pentru servicii wholesaleVodafone România încheie un acord cu Telekom România pentru servicii wholesale Vodafone România a încheiat un acord cu Telekom Romania pentru servicii wholesale, pe baza căruia Vodafone va putea lansa servicii de internet fix și TV, folosind rețeaua de fibră optică a Telekom Romania din […]
  • Apeluri gratuite în roaming, pentru clienții VodafoneApeluri gratuite în roaming, pentru clienții Vodafone Vodafone România oferă în premieră clienților persoane fizice, utilizatori de abonamente și cartele preplătite, posibilitatea de a folosi, fără costuri suplimentare, beneficiile naționale de minute și de date […]
  • Vodafone România a lansat scorul pe industrieVodafone România a lansat scorul pe industrie Vodafone România a lansat scorul pe industrie în cadrul platformei Ready Business Score, scor care va ajuta companiile să se compare cu competitorii lor direcți. Aşadar, Ready Business Score este uninstrument […]