Vodafone România avea la finele anului 2014 un număr total de 8.604.569 de clienți, dintre care 8.016.023 utilizatori ai serviciilor mobile, conform datelor financiare din treilea trimestru al anului fiscal 2014-2015, încheiat la 31 decembrie 2014.
Compania a anunţat că venitul per utilizator, ARPU, pe segmentul mobil a ajuns la 6,2 duro în perioada analizată.
Veniturile din servicii au scăzut cu 5,8% pe bază organică, față de același trimestru al anului anterior, ca urmare a reducerii semnificative a tarifelor de terminare, cu 69%, scădere intrată în vigoare la 1 aprilie 2014. Dacă se exclude impactul scăderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut cu 8,8% față de aceeași perioadă a anului trecut, pe bază organică.
La 31 decembrie, abonații serviciilor Vodafone reprezentau 42,1% din baza de clienți, iar utilizatorii cartelei Vodafone, 57,9%. Numărul utilizatorilor serviciilor postpaid a crescut cu 2 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului trecut.
De asemenea, consumul de date mobile a avansat cu 76,6% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2014, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut
Rata de penetrare a smartphone-urilor în baza de utilizatori a crescut cu 6 puncte procentuale în trimestrul încheiat la 31 decembrie, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.
În plus, vânzările de smartphone-uri au avansat cu 41% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut și cu 29% față de trimestrul anterior, dintre care vânzările de smartphone-uri 4G au crescut cu 78,8%.