Vodafone România lansează campania Shake the World

20.08.2018

Clienții persoane fizice ai Vodafone cu vârste sub 26 de ani pot câștiga excursii și premii instant oferite de partenerii participanți în noua versiune a aplicației Vodafone Shake, în cadrul campaniei „Shake the World”.

Campania se adresează atât abonaților, cât și utilizatorilor de cartele. Noul concept permite clienților să călătorească virtual către o destinație pe care și-o aleg, acumulând kilometri în cont de fiecare dată când folosesc beneficiile gratuite disponibile în aplicație. Când sosesc virtual la destinație, primesc un premiu pe loc și o șansă la tragerea la sorți pentru o excursie de două persoane către destinația aleasă dintre cele șase opțiuni oferite: Bali, Havana, Hong Kong, Dubai, Barcelona și Paris. Campania „Shake the World” se desfășoară până pe 11 octombrie 2018.

De asemenea, cei care utilizează aplicaţia pot activa oferte săptămânale gratuite: 10GB, Video (trafic gratuit în cele mai populare aplicații video), Social & Chat (trafic gratuit în aplicații de social media și chat) și Music (trafic gratuit în mai multe aplicații de muzică). Aceste bonusuri gratuite pot fi activate în fiecare săptămână, iar fiecare dintre ele corespunde unei distanțe de 300 de km care se acumulează în contul utilizatorului.

 

 

 

Citiți și despre: