În contextul evenimentelor recente, agenţia de turism Vola.ro a luat decizia de a crea o linie de asistență disponibilă non-stop, destinată pasagerilor companiilor aeriene și situațiilor de urgență pe care aceștia le întâmpină pe aeroporturi. Aşadar, Vola Help își propune să acorde asistență în ceea ce privește drepturile pasagerilor tuturor companiilor aeriene, indiferent că au achiziționat biletul de avion prin Vola.ro sau nu.
“Se spune că informația este cel mai de preț bun, însă adevărul este că sunt încă multe situații în care pasagerii care călătoresc cu avionul nu sunt bine informați sau nu au acces la toate detaliile. De aceea, vrem să oferim acest instrument de informare complet gratuit oricărei persoane care întâmpină o problemă în călătoria sa cu avionul, indiferent că este client Vola sau nu. Pentru moment, vom oferi aceste informații prin intermediului chat-ului online Vola.ro, urmând ca, în timp și în funcție de feedback-ul pasagerilor care vor apela la Vola Help, să dezvoltăm și mai mult acest serviciu.” a declarat Daniel Truică, CEO Vola.ro.
De asemenea, Vola.ro își propune să ofere îndrumările necesare pasagerilor aflați în situația de a fi debarcați sau de a li se refuza îmbarcarea pe zbor.
Pentru a beneficia de îndrumare, pasagerii trebuie să scrie pe Vola.ro în secțiunea ”Chat cu un operator Call Center” și un reprezentant Vola.ro le va oferi un răspuns în cel mai scurt timp posibil.