În acest an, câştigătorul Webstock Awards este Kubis Interactive, agenţia de publicitate digitală clasându-se pe primul loc la toate cele trei proiecte înscrise: Best in Category for Innovation: Grolsch Synthesizer, Best in Category for Publishing: Grolsch Sound Experiment (concept şiimplementare offline – Propaganda) şi Best in Category for Special Projects: Dove – You are the real beauty.
Premiile Webstock au avut loc weekendul trecut şi au strâns pentru o zi întreaga comunitatea de digital din ţara noastră.
”Toată echipa este încântată de premiile de la Webstock care, practic, ne spun că suntem pe drumul cel bun și ne ambiționează să continuăm proiectele inedite pentru clienții noștri. Direcţia nouă pe care merge agenţia înca de anul trecut este cea de a aduce la un loc idei creative şi puterea tehnologiei pentru campanii inovatoare” a declarat Vlad Popovici, Managing Director Kubis Interactive.
Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agenții de online din ţara noastră, specializată în marketing digital, cu peste 70 de specialişti în online în biroul din Capitală.
Strategia agenţiei referitor la crearea şi utilizarea conţinutului video în campaniile pentru clienţi vine în întampinarea tendinţelor pieţei de marketing, în care video-ul devine cea mai preferată modalitate de a genera conţinut.