Compania a ieșit mai puternică decât niciodată din criza economică și estimează dublarea cifrei de afaceri pentru acest an. Promptitudine, rapiditate și economie de bani. Acestea sunt cele trei mari beneficii pe care le promit reprezentanții World MediaTrans, companie care a făcut primii pași pe piața din România în anul 1997, ca Agent Cargo al Austrian Airlines, fiind de altfel primul agent de transport al unei companii aeriene din România în afara Bucureștiului.
La doar doi ani de la lansare societatea a demarat primele transporturi rutiere, în regim de casă de expediție, iar achizițiile de camioane de 7.5 tone și de microbuze speciale nu s-au lăsat așteptate. În anul 2000, World MediaTrans a continuat investițiile în vehicule, de data aceasta cumpărând mașini noi de curierat, iar odată cu intrarea în țara noastră a jucătorilor importanți din domeniul industriei de automotive și de telefonie fixă și mobilă, societatea și-a oferit sprijinul în introducerea de noi servicii de transport rapid. “Din 1992 până în 1996 am avut posibilitatea să lucrez într-o companie de curierat internațional și să dobândesc o mare experiență, fără de care nu aș fi reușit să pun pe picioare o afacere de acest gen. În 1997 am început colaborarea cu UPS, în toți acesti ani, World MediaTrans dovedind că este un partener puternic pentru UPS. Am început cu primul birou în Timișoara și, în scurt timp, am deschis birouri în Arad, Oradea, Cluj, Târgu Mureș, Deva și Reșița”, ne-a declarat Gabriel Lungu, directorul general World MediaTrans SRL.
Cu ajutorul flexiblității și a ofertei constante cu toate noutățile din domeniu, compania a urcat rapid în preferințele clienților și a devenit un partener serios și de încredere în orice situație.
În 2012, 50% din acțiunile firmei au fost preluate de către DB Grup România, membră a DB Group Italia, iar această asociere a permis accesul la rețeaua internațională a DB Group și, în același timp, a adus creșterea cotei de piață pe plan local. “Am avut un rol important în dezvoltarea transporturilor aeriene de marfă din Timișoara și, totodată, am avut un rol important în dezvoltarea Aeroportului Internațional Timișoara, cu care în timp am dezvoltat de asemenea un parteneriat de lungă durată. În acest moment, avem birouri și în alte aeroporturi din țară: Arad, Cluj și Iași, cu care colaborăm foarte bine”, a adăugat oficialul companiei.
Noi birouri în țară
Începutul acestui an a adus un nou pas important pentru World MediaTrans: inaugurarea a patru noi birouri în România, localizate în Iași, Bacău, Vaslui și Neamț, iar până la finalul anului planurile societății includ deschiderea a trei noi birouri în țară.
Cea mai mare valoare a companiei sunt oamenii, spun oficialii World MediaTrans, societate care numără angajați ce au fost alături timp de 17 ani și care au crescut odată cu compania, dezvoltându-și latura profesională în mod continuu. “Am făcut foarte multe investiții în ultimul timp, în primul rând în vehicule de transport marfă, peste 30 de mașini. Am investit într-un nou spațiu de depozitare și de birouri. Am deschis noi birouri în partea de est a țării. Nu în ultimul rând, avem un proiect de dezvoltare profesională pentru angajați, care este în derulare”, explică directorul general World MediaTrans.
Am făcut foarte multe investiții în ultimul timp – Gabriel Lungu, directorul general World MediaTrans
Strategia de dezvoltare în care crede compania este dezvoltarea pas cu pas. Deschiderea de unități, care apoi sunt consolidate, demonstrează faptul că pașii mărunți, dar siguri, sunt calea succesului unei extinderi sustenabile pe termen lung.
Destinații solicitate
Compania oferă servicii de curierat internațional prin rețeaua operativă UPS, iar destinațiile cele mai solicitate sunt cele din Europa, urmate desigur de cele din Asia.
Motivul pentru care drumurile spre Asia sunt numeroase este importul ridicat din această zonă, World MediaTrans oferind de la transport de plicuri, la tricouri pentru suporterii Campionatului Mondial din Germania, tehnică militară sau chiar mașini și avioane. “Faptul că suntem pe piață de atâta timp spune totul. Criza pe care am traversat-o spune multe, am ieșit mai puternici. Creșterile pe care le înregistrăm de la an la an sunt datorate profesionalismului de care am dat dovadă în toți acești ani. Avem servicii de calitate, pe care clienții noștri le apreciază și la care apelează cu foarte mare încredere. Experiența atât de vastă și flexibilitatea remarcabilă aduc un confort pentru clienți, marfa lor este în mâinile noastre”, susține Gabriel Lungu.
Viitor
Portofoliul companiei include jucători importanți din industrii diferite, de la automotive, la electronice, mobilă și nu numai. De exemplu, Alcatel este unul dintre clienții fideli pe care societatea îi are încă de la lansare. “Fidelizarea clienților se face prin calitatea serviciilor. Lucrăm cu Delphi, Takata, SEWS și multe alte companii multinaționale, care ne-au ales pentru modul nostru de lucru, în dauna altor competitori ai noștri mult mai mari”, explică directorul general World MediaTrans.
În luna iunie compania a înregistrat o cifră de afaceri de 16.5 milioane de lei
Cu o cifră de afaceri înregistrată anul trecut la peste 21 de milioane de lei, luna iunie a anului curent a venit cu o cifră de afaceri de 16.5 milioane de lei, așadar la finalul anului aceasta va crește la peste 30 de milioane de lei, nivel peste cel programat la începutul lui 2015. “Dorim, în primul rând, să ne consolidăm poziția pe piață, pe serviciile actuale, și să introducem noi servicii în portofoliul nostru. Urmărim în continuare calitatea serviciilor și dezvoltarea profesională a colegilor noștri, astfel încât să avem posibilitatea să creștem competențele și gradul de implicare a fiecăruia în activitatea firmei”, ne-a declarat Gabriel Lungu, directorul general World MediaTrans.