Slide

Retail

Yalco Casa si gradina

YALCO România, Divizia Casă&Grădină, contribuie la starea de bine a consumatorului

01.12.2021

Produsele companiei ajung în peste 500 de puncte de vânzare din România, fiind cunoscuți ca vânzători iscusiți de calitate, cu un portofoliu important. Divizia Casă&Grădină a YALCO a avut o evoluție dinamică încă din 2008, anul de start-up, în care a fost preluată distribuția a două mari brand-uri internaționale. Primul, Bormioli Rocco, este un producător cu o istorie de aproape 200 de ani, expert și trend-setter în design-ul și producția de veselă din sticlă și recipiente pentru depozitare din sticlă pentru uz casnic și industrial din Italia, precum și unul din cei mai mari furnizori, la nivel mondial.

Cel de-al doilea brand preluat este Curver, un producător care face parte din grupul Keter, ce deține o gamă largă de produse din plastic, pentru casă și grădină, ideale pentru organizarea spațiului în deplină armonie și confort, produse patentate și deseori premiate pentru tehnologiile inovatoare (Red Dot Design Award, ID Annual Design Review, DIY Product of the Year).

Divizia Casă&Grădină a YALCO a avut o evoluție dinamică încă din 2008, anul de start-up, în care a fost preluată distribuția a două mari brand-uri internaționale: Bormioli Rocco și Curver

Astfel, încă din 2008, YALCO a pornit într-o intensă călătorie a schimbării mentalității consumatorilor români în privința investiției în calitatea și durabilitatea produselor pentru casă.

„De departe, cel mai dificil a fost să convingem clienții să accepte că există brand-uri și pe alte categorii de produse decât mobilier, scule, electrocasnice, și că deopotrivă, paharele, farfuriile, tacâmurile, chiar și caserolele pentru depozitarea alimentelor sunt produse care necesită atenția noastră și care contribuie în mod esențial stării noastre de bine, atât din perspectiva design-ului, cât și a funcționalității, dar mai ales a sănătății noastre, pentru că sunt produsele din segmentul non-alimentar permanent în contact direct cu alimentele”, ne-a declarat dna. Alexandra Sokratopoulou, Sales Manager, YALCO România.

Expansiunea brandurilor din portofoliu

În perioada 2012-2016, YALCO a continuat expansiunea adăugând noi brand-uri în portofoliu: Sistema, un producător cu design unic de produse din plastic pentru depozitarea alimentelor (caserole, sticle, termosuri, pachete back2school) fabricate în Noua Zeelandă, cu materie primă revoluționară, fără BPA și ftalați.

Au urmat Leifheit, un brand prestigios din Germania, cu produse excelente pentru curățenia casei și îngrijirea hainelor, Soenhle o subdivizie a brandului Leifheit, cu o gamă variată de cântare pentru bucătărie și corporale, uleiuri și difuzoare de aromaterapie, precum și purificatoare de aer, un nou sistem eficient de curățare a aerului din locuință.

În perioada 2012-2016, YALCO a continuat expansiunea adăugând noi brand-uri în portofoliu: Sistema, Leifheit, Keter, Pasabahce

Un alt brand important este și Keter, care pune accentul pe inovație, oferind o gamă impresionantă de piese de mobilier de exterior și soluții practice pentru depozitarea uneltelor de lucru și grădinărit, precum și a obiectelor din gospodărie, motosapelor sau motocoaselor de grădină, bicicletelor, mobilierului de grădină, pernelor și accesoriilor pentru piscină sau a jucăriilor, precum și pentru organizarea garajelor sau atelierelor de lucru.

„Suntem mândri că astăzi, produsele noastre ajung în peste 500 de puncte de vânzare din România, suntem cunoscuți ca vânzători iscusiți de calitate și ne lăudăm cu un portofoliu important, majoritar, de produse fabricate în Uniunea Europeană”, mai precizează Managerul de Vânzări.

O gamă largă de produse Pasabahce

Pasabahce, unul dintre cei mai mari producători de sticlă din lume, se mândrește cu o rețea de distribuție extinsă și puternică, fabricând produse cu ajutorul unor tehnologii avansate, dedicate satisfacerii nevoilor de calitate ridicată și productivitate ale piețelor, astfel încât, în prezent exportă articolele sale în 140 de țări. Produsele Pasabahce sunt dedicate atât uzului casnic, cât și industriei Horeca, iar raportul excelent calitate/preț este foarte greu de concurat.

Așadar, în magazinul Casă și grădină clienții pot naviga către o gamă variată de produse Pasabahce, de la veselă, pahare cu sau fără picior, carafe și articole pentru servirea băuturilor calde, până la tăvi și vase termorezistente.

În magazinul Casă și grădină clienții pot naviga către o gamă largă, variată de produse Pasabahce

Un alt brand foarte îndrăgit este Fest, articole pentru gătit din aluminiu, de la tigăi la oale de diferite capacități, cu finisaje de calitate și design modern, ce pot fi utilizate în cele mai pretențioase bucătării. Produsele acestui brand sunt fabricate și prezente de 45 ani pe piața grecească, dar și în peste 25 de țări din Europa și Orientul Mijlociu.

„Credem cu tărie că am avut un cuvânt important de spus în dezvoltarea acestei divizii de non-food pe rafturile retailului românesc, suntem convinși că pentru mulți dintre clienții noștri, experiența savurării unui vin e mult mai plăcută în paharele noastre din sticlă cristalină, la fel cum preparatele gătite acasă se mănâncă mai întâi cu ochii, din vesela aleasă cu grijă, asortată frumos cu elementele decorative din încăperile pentru dining, similar cu experiența din restaurantul preferat”, afirmă reprezentantul YALCO.

Excelență „Made in Germany”

Un alt brand de top prezent în portofoliul YALCO este Fissler, recunoscut la nivel mondial ca fiind unul din cele mai prestigioase branduri cu semnul distinctiv de excelență „Made in Germany”. Astfel, fiecare vas realizat poartă calitatea și inovația a peste 170 de ani de experiență.

Fissler oferă oale sub presiune, tigăi, vase pentru gătit și ustensile pentru bucătăriile moderne, cu finisaje elegante, realizate din inox premium sau silicon.

O categorie impresionantă este și cea a veselei din porțelan, Ionia fiind brandul fabricat în Grecia, definit prin calitate și design, modelele rafinate fiind destinate atât uzului casnic, cât și industriei Horeca. Echipa de creație Ionia studiază în permanență trendurile în materie de design modern, precum și solicitările pieței, astfel încât rezultatele vor satisface și cele mai variate și rafinate gusturi.

În portofoliul de produse sunt incluse și produsele brandului Fissler, unul dintre cele mai prestigioase branduri Made in Germany

„În timp, cu multă muncă, am reușit să consolidăm o echipă puternică de oameni implicați în proiectul Casă&Grădină, care au înțeles potențialul acestei divizii, au învățat să înțeleagă și să iubească produsele, să îi inspire și pe cei din jur, contribuind enorm la progresul extraordinar din ultimii 13 ani”, afirmă dna. Alexandra Sokratopoulou.

Soluții inovatoare pentru încălzire

Pentru încălzirea teraselor, foișoarelor, halelor, garajelor și atelierelor de lucru, magazinul YALCO Casă și grădină oferă, de asemenea, soluții inovatoare, precum încălzitoarele cu infraroșu Varma și Heliosa, un must have în zilele noastre, acestea reprezentând un trend pentru petrecerea timpului în aer liber, în perioadele reci ale anului.

Dotarea teraselor cu încălzitoare înseamnă mai multă libertate și confort, înseamnă acea prelungire a sezonului cald alături de familie și prieteni, pe care cu toții ne-o dorim.

Produsele YALCO ajung în peste 500 de puncte de vânzare din România

În intervalul 2018-2020, YALCO a continuat dezvoltarea portofoliului de produse pe diviza Casă și Grădină și a adăugat o gamă completă de aparate electrocasnice Black+Decker dedicate bucătăriei, precum oale electrice, AirFryer, mixere, blendere și roboți pentru bucătărie, tocătoare legume și fructe, storcătoare fructe și citrice, fierbătoare electrice, râșnițe, cafetiere și espressoare, grătare electrice, cuptoare cu microunde, aparate pentru sandvișuri și mașini de tocat carne.

„Performanțele diviziei Casă&Grădină sunt strâns corelate și cu evoluția sectorului rezidențial din ultimii 2 ani și a noilor obiceiuri de cumpărare ale consumatorilor, dobândite în timpul pandemiei. Produsele destinate amenajării grădinilor și teraselor, curățeniei casei, îngrijirii hainelor, articolele pentru gătit și aranjarea mesei au avut o creștere de vânzare de circa 30% în ultimii 2 ani și sunt în continuare în topul preferințelor clienților noștri”, conform reprezentantului companiei.

Calitate, funcționalitate și design marca Black&Decker

Electrocasnicele marca Black&Decker îmbină calitatea, funcționalitatea și designul, fiind proiectate să acopere o arie largă de nevoi în bucătărie și gospodărie. Acestea prezintă dimensiuni compacte, finisaje elegante din inox premium și funcții inovatoare ce oferă perfecțiune la fiecare utilizare. Astfel, clienții YALCO pot transforma casa în locuința pe care au visat-o!

Alături de mixerele Black+Decker au fost adăugate în portofoliu mixerele profesionale KitchenAid, ideale pentru frământarea aluaturilor, amestecarea compozițiilor pentru prăjituri, mixarea albușurilor de ou sau frișcă. Cu design unic și funcții inovatoare, mixerele multifuncționale KitchenAid te ajută să pregătești rapid rețete delicioase, astfel încât, datorită accesoriilor sale, poți prepara aluatul, întinde foile, rula și tăia paste proaspete, toca și prepara carne, legume și fructe, pregăti smoothies, sucuri naturale sau înghețată.

Electrocasnicele marca Black+Decker îmbină calitatea, funcționalitatea și designul, fiind proiectate să acopere o arie largă de nevoi în bucătărie și gospodărie

Pentru spațiul din curte, în care cei mici se pot juca în deplină siguranță și pot desfășura activități educative în aer liber, YALCO Casă și grădină oferă jucării de grădină Black+Decker, o modalitate excelentă de a sprijini dezvoltarea creativității copiilor și abilitățile sociale. Așadar, fie că părinții doresc să construiască un loc de joacă de la zero sau să adauge câteva piese individuale în grădină sau pe terasă, în magazinul YALCO Casă și grădină există o gamă variată de jucării pentru grădină, fabricate în Franța.

„În perioada aceasta, la YALCO Casă & Grădină promovăm articole specifice sărbătorilor de iarnă. Cu toții primim oaspeți sau mergem în vizită la cei dragi, prin urmare, pe lângă decorațiunile specifice, o atenție deosebită acordăm cadourilor și amenajării locului de luat masa. Oferim clienților noștri prețuri speciale pentru articole de gătit premium (seturi de oale, oale sub presiune), veselă, pahare, tacâmuri etc.”, mai spune dna. Alexandra Sokratopoulou.

Un portofoliu nou de produse din categoria curățenie și cooking

În această perioadă, trend-ul pozitiv al vânzărilor se menține, însă cu un ritm mai puțin accelerat în trimestrul 2 din 2021, datorită contextului economic actual în care toată lumea se confruntă cu noi restricții, majorări de costuri datorate creșterii prețurilor pe materiile prime. În acest sens, YALCO analizează constant tendințele pieței de produse home&deco și își propune ca în perioada următoare, să dezvolte portofoliul cu produse din categoriile curățenie și cooking.

„Atât pentru noi, cât și pentru partenerii noștri, un obiectiv important și totodată o provocare este dezvoltarea produselor sustenabile. Ne confruntăm cu un grup-țintă dedicat principiilor sustenabilității și interesat de îmbunătățirea permanentă și utilizarea resurselor în mod responsabil. Din fericire, suntem norocoși să avem în portofoliu producători care au lansat deja concepte de produse inteligente și flexibile pentru casă, fabricate din material reciclat, pe care urmează să le lansăm în primul semestru al anului viitor”, precizează Sales Managerul.

Trend-ul pozitiv al vânzărilor din cadrul departamentului Casă & Grădină YALCO se menține, însă cu un ritm mai puțin accelerat în Q2 2021

În prezent, YALCO livrează întreg sortimentul de produse pentru casă și grădină clienților din toata țara și este prezent atât prin showroom-ul din Pipera 48 și magazinul online www.yalco.ro, cât și pe toate canalele de social media.

„În concluzie, am putea afirma că, în perioada pandemiei, interesul pentru achizițiile online a crescut enorm pe www.yalco.ro, iar noi am investit foarte multe resurse pentru a crește nivelul de satisfacție al clienților noștri, atât prin dezvoltarea permanentă a portofoliului de produse, dar mai ales pentru documentarea acestora cu informații cât mai actuale, prețioase pentru stilul nostru de viață, semnificativ schimbat din cauza pandemiei”, este de părere dna. Sokratopoulou.

Produsele vedetă în online

Se poate afirma însă că există o serie de produse-vedetă în online, ale căror achiziții vor rămâne preponderent în online și în perioada post-pandemică, și aici vorbim de produse voluminoase și rezistente la transport, cum sunt căsuțele pentru grădină, jucăriile de copii pentru outdoor, articolele pentru gătit din inox, dar sunt și produse pentru care decizia de achiziție din online este dificilă și de cele mai multe ori aceasta se finalizează în magazinele fizice. Produsele fragile din sticlă, precum și unele din plastic, reprezintă o provocare uriașă pentru orice retailer online, datorită riscului de deteriorare pe transport.

Pentru a putea rezista manipulării și transportului, sunt necesare cantități mari de ambalaje, din ce în ce mai costisitoare, care cresc artificial costul produselor și, mai mult, dăunează mediului înconjurător.

Deși există multe produse vedetă, care sunt achiziționate în special în online, YALCO invită clienții în magazinele fizice, pentru a avea acces la idei originale de amenajare și pentru a proteja mediul înconjurător

„Putem afirma cu certitudine că am fost și suntem norocoși să avem alături de noi parteneri puternici, în rândul marilor rețele de magazine de tip hypermarket, cash&carry, supermarket și DYI, caracterizați cu un mindset permanent orientat către inovație și tendințele actuale în materie de stil de viață si spațiu personal, parteneri alături de care am consolidat o relație comercială bazată pe respect și încredere, evident, câștigate prin numeroasele proiecte de succes realizate împreună, totul în favoarea clienților noștri!”, încheie dna. Alexandra Sokratopoulou, Sales Manager YALCO România.

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/yalco-romania-divizia-tehnic-bricolaj-deserveste-anual-peste-10-000-de-clienti/