Compania este producător și distribuitor a multor articole ce servesc industriei HORECA, punând la dispoziție un portofoliu generos și atent definit. Când spui HORECA, primul gând îți fuge la locul unde servești masa, însă puțină lume știe ce este dincolo de farfuria cu paste sau paharul cu șampanie servite într-un restaurant. O adevărată industrie, unde zeci de mii de oameni se preocupă zilnic să pregătească și să servească cele mai bune preparate pentru clienții ce le trec pragul.
Pe lângă forța de muncă și materia primă, un loc foarte important îl au obiectele de inventar și aici YALCO România – divizia HORECA își face simțită prezența de peste 10 ani în industria ospitalității.
Cu un portofoliu de produse generos și atent definit, YALCO România este producător și distribuitor a multor articole ce servesc acestei industrii. Remarcate se fac produsele din porțelan (veselă), tacâmurile din inox și produsele din sticlă (pahare restaurant/bar), acestea aflându-se în topul celor mai bine vândute articole din industrie.
YALCO România este producător și distribuitor a multor articole ce servesc industriei HORECA, punând la dispoziție un portofoliu generos și atent definit
„Aceste trei categorii de produse reprezintă ponderea cea mai mare dintr-o dotare de bază dintr-un proiect nou sau din dotările curente ale partenerilor deja existenți, lucru ce face ca acestea să reprezinte pentru o locație tip HORECA un procent de peste 70% din obiectele de inventar pe care aceștia le dețin”, ne-a declarat dl. Nicu Arnăutu, Area Sales Manager HORECA în cadrul YALCO România.
Dezvoltarea continuă a portofoliului de produse
Cu o experiență de peste 10 ani pe piața HORECA, YALCO România este într-o continuă dezvoltare a portofoliului deja existent prin listarea de noi articole lansate de producătorii parteneri, dar și prin securizarea celor deja existente, prin investiții masive de capital în stocuri pe local, pentru a răspunde rapid nevoii din piață, lucru ce în perioada post-pandemie a fost un atu pentru companie.
O categorie ce s-a făcut remarcată în această perioadă de pandemie a fost cea de depozitare și transport, unde, de peste 10 ani, YALCO România comercializează pe piața din România produsele marca Cambro USA, lider mondial pe acest segment de piață, dar și alte mărci cu astfel de soluții precum Sistema (Noua Zeelandă) sau APS Germany.
Printre articolele ce au înregistrat creșteri în această perioadă se număra rack-urile de depozitat și transport pahare, veselă sau tacâmuri, o soluție extrem de practică, dar și containere de depozitat și transport alimente din policarbonat, polipropilenă, polietilenă, melamină sau inox. Toate aceste articole respectă cele mai înalte standarde solicitate în alimentația publică.
YALCO România comercializează produsele marca Cambro USA, lider mondial pe acest segment de piață
Fiind sezonul rece, încălzitoarele pentru terasă se numără printre cele mai căutate articole oferite spre vânzare în această perioadă și beneficiază de o atenție sporită din partea companiei prin acțiuni promo agresive pe acest tip de produse.
Chiar dacă începutul de an este unul anevoios pentru acest sector, este însă și o perioadă importantă pentru clienții HORECA de a pregăti întregul an în ceea ce privește bugetul, iar YALCO România, ca în fiecare an, pregătește și vine în sprijinul partenerilor cu promoții online și offline pe cele mai importante categorii de produse și oferte tip pachet ce includ produsele de bază pentru utilarea unei locații.
„Săptămânal propunem clienților noștri un produs al săptămânii din categoria HORECA cu un preț ce nu trebuie ratat, iar ofertele dedicate în această perioadă au parte de reduceri mai generoase decât în restul anului. Toate aceste acțiuni promoționale sunt susținute de stocuri și livrări rapide către clienți”, afirmă Area Sales Manager-ul.
YALCO România, divizia HORECA, ține pasul cu trendurile din piață
Ținând cont de faptul că „bucătăria” a ajuns la stadiul de artă, având la bază priceperea, dar mai ales imaginația foarte bogată a bucătarilor, vesela de porțelan sau „farfuria”, cum o numim cu toții, a ținut pasul cu acest progres și au apărut într-un mod accelerat trend-uri în materie de decoruri și forme pentru a ajuta preparatele să desăvârșească acest tablou culinar.
Divizia HORECA a YALCO România a ținut constant pasul cu aceste trend-uri și a venit în sprijinul clientului cu o gamă foarte variată de produse, de la mărci de prestigiu internațional precum Ionia Porcelain (marcă proprie), Bauscher Germany sau Bonna Porcelain.
Investind foarte mult în acest canal, YALCO România vine în sprijinul clientului HORECA cu www.yalco.ro/horeca, locul unde acesta găsește peste 3.000 de articole profesionale pentru locația sa.
YALCO România vine în sprijinul clientului HORECA cu www.yalco.ro/horeca, locul unde acesta găsește peste 3.000 de articole profesionale pentru locația sa
Pentru a completa tabloul, tacâmurile joacă și acestea un rol foarte important și au ținut pasul cu aceste trenduri, iar noile modele sau decoruri au adus plus valoare în acest context.
„Dacă la vesela de porțelan trendul s-a dus mult în zona de nou ca linii și culori, la tacâmuri, pe lângă aceste aspecte, un alt element s-a făcut remarcat și anume decorul vintage cu finisaj mat sau cu o coloristică ce definește acest trend (auriu, bronz). YALCO România, divizia HORECA, prin brand-ul propriu Global Gastronomy, cât și prin mărci de import, precum Pintinox Italy, acoperă chiar și cele mai exigente dorințe în materie de tacâmuri profesionale”, precizează Nicu Arnăutu.
Articolele din sticlă, în topul celor mai bine vândute produse
Cum o lege nescrisă spune că nu poți servi un preparat culinar fără a avea lângă un pahar cu o băutură potrivită, articolele din sticlă sunt și acestea produse tractor, ca și cele enumerate mai sus, și se clasează în top cele mai bine vândute produse din acest sector.
De la clasicul pahar cu picior pentru vin marca Bormioli Rocco sau Pasabahce, până la noile trenduri în materie de pahare pentru bar marca Libbey USA, articolele din sticlă se bucură de aprecierea cumpărătorului, dar și a consumatorului, și aduc un plus valoare tuturor proiectelor.
Anual, YALCO înregistrează creșteri pe aceste articole, fapt care determină extinderea gamei de produse pe aceste categorii și acordarea unei atenții sporite celor deja existente.
Perioada post-pandemie a schimbat însă destul de mult modul de lucru în acest sector, foarte multe activități mutându-se în zona de online, așa că societatea va continua să investească și să dezvolte acest canal pentru a ajunge la clienții săi cu soluții pentru afacerea lor, într-un mod rapid și sigur.
YALCO continuă investițiile în sectorul online pentru a ajunge mai aproape de clienți și colaboratori
YALCO, Divizia HORECA, pune la dispoziție constant partenerilor săi materiale digitale (cataloage, pliante), informări cu privire la diverse acțiuni promo, precum și cele mai noi articole ce intră în portofoliul YALCO România – HORECA.
Echipa de back-office răspunde prompt solicitărilor de ofertă prin fișiere cu informații clare și relevante, iar echipa de vânzări păstrează strâns legătura și oferă suport clienților prin consultanța dedicată, toate acestea pentru a ușura decizia clientului în perspectiva unei colaborări.
La începutul anului 2021, YALCO a decis să sprijine industria HORECA și a participat, în calitate de Partener, la pregătirea și lansarea „Consultantului Virtual”, ghid complet pentru deschiderea, operarea și managementul de succes al fiecărui tip de local, proiect inițiat și coordonat de „RESTOGRAF”. La acest ghid au avut acces gratuit peste 45.000 de locații din România. https://consultant.restograf.ro/partners/yalco/
„Divizia HORECA, cel mai greu încercată în toată această perioadă, a strâns rândurile și a găsit capacitatea și modul de a se acomoda și lucra, chiar și în aceste condiții extreme, iar rezultatul a fost cel scontat și anume că în anul 2021 divizia HORECA a reușit să-și atingă cifrele propuse și să deschidă noi oportunități pentru anul 2022”, este de părere reprezentantul YALCO.
Showroom-ul YALCO din Pipera 48 conține mii de articole pentru industrie
Fiind o perioadă în care distanțarea socială ne-a schimbat modul de lucru, dar și viața, acest aspect a afectat în mod direct interacțiunea cu clientul din showroom-ul YALCO din Pipera 48, unde sunt disponibile mii de articole dedicate industriei HORECA, și multe acțiuni s-au mutat în zona de online.
Însă ceea ce a continuat să atragă clientul de tip HORECA în magazinul din Pipera 48 este showroom-ul dedicat, unde sunt prezentate majoritatea produselor profesionale destinate acestui segment. Un element foarte important în a face selecția potrivită este reprezentat de suportul echipei de vânzări, ce oferă consultanță la fața locului, respectând toate standardele de igienă și siguranță impuse de autorități.
În magazinul din Pipera 48 este showroom-ul dedicat unde sunt prezentate majoritatea produselor profesionale destinate acestui segment
În plus, prin participarea la târguri de profil și permanentul contact cu partenerii săi externi, Divizia HORECA a YALCO rămâne la curent cu noile trenduri sau lansări de produse și deschiși în achiziția acestora, pentru a putea oferi clienților HORECA din România o gamă cât mai largă de produse cu care pot face diferența.
„Diversitatea clienților noștri ne pune la încercare priceperea și ne aduce satisfacție atunci când reușim. Prin consultanța dedicată la locația clientului oriunde în țară, dar și în showroom-ul YALCO, precum și prin ofertele personalizate, arătăm clientului că proiectul său este unic. Venim cu suport comercial bazat pe contract și modalități flexibile de plată, dorind să devenim pentru clientul HORECA dintr-un simplu distribuitor, un partener pe termen lung. Suntem optimiști că anul 2022 va fi unul în care ceea ce ne propunem vom și realiza din punct de vedere al vânzărilor, motiv pentru care căutăm să dezvoltăm portofoliul de produse pe fiecare categorie în parte cu game și articole noi”, a declarat, în încheiere, dl. Nicu Arnăutu – Area Sales Manager HORECA în cadrul YALCO România.