Constructii

Yalco Romania

YALCO România – Divizia TEHNIC-BRICOLAJ deservește anual peste 10.000 de clienți

01.11.2021

Compania distribuie la nivel național, în peste 250 de puncte de vânzare, în rețelele de magazine de bricolaj, prin parteneriate locale cu peste 100 de magazine de specialitate online și offline, prin showroom-ul Yalco din București și prin magazinul online www.yalco.ro magazinul online www.yalco.ro. Divizia Tehnic-Bricolaj a companiei YALCO România este dedicată atât profesioniștilor, cât și oamenilor pasionați de meșterit fie prin casă sau prin grădină. În egală măsură, această divizie se adresează tuturor celor care apreciază sculele, uneltele sau echipamentele de foarte bună calitate de la branduri cu renume și experiență în acest domeniu. Magazinul Bricolaj furnizează produse și accesorii într-o gamă extrem de diversă, de la furnizori internaționali, produse fiabile, cu o durată de viață îndelungată, ceea ce oferă clienților confort în utilizare.

„Cu un portofoliu variat și o gamă de peste 4.000 de articole, YALCO România oferă clienților magazinului online Bricolaj livrarea produselor comandate în întreaga țară, dar și un showroom modern localizat în București, în Pipera 48, locație puternic dezvoltată industrial, amenajată conform celor mai noi tendințe în domeniu, unde clienții au posibilitatea să verifice și să testeze calitatea produselor”, ne-a declarat dl. Cristian Toporaș, Manager de Vânzări YALCO România.

Cu un portofoliu variat și o gamă de peste 4.000 de articole, YALCO România oferă clienților magazinului online Bricolaj livrarea produselor comandate în întreaga țară

YALCO stabilește noi standarde de calitate și durabilitate

Cu o dorință fundamentală de a deveni unul dintre cei mai buni furnizori din piața românească, în anul 2007 compania YALCO România debutează pe piața de bricolaj, reușind să devină distribuitor exclusiv pentru scule electrice și accesorii Black&Decker, un nume puternic, situat în topul brand-urilor de scule pentru proiecte DIY din România.

Ulterior, în anul 2008, din dorința de a stabili standarde înalte de calitate și durabilitate, YALCO România devine distribuitor al  sculelor și accesoriilor special concepute pentru profesioniști, DeWalt. De asemenea, anul 2008 și-a lăsat puternic amprenta, întrucât compania înființează noi linii de business ce se alătură ramurii tehnice, precum Casă și Grădină și Horeca, fiecare divizie fiind prevăzută cu echipe dedicate de consultanță și vânzări, precum și echipe de back office support.

În anul 2011, compania dezvoltă un parteneriat de succes cu brandul Stanley, dedicat sculelor și uneltelor de mână.STANLEY BLACK & DECKER

Implicarea în dezvoltarea celor trei divizii ale companiei duce la creșterea capacității de distribuție a companiei, astfel încât, în anul 2014, YALCO adaugă portofoliului său mărci prestigioase precum Senco, Femi și Solter, furnizori de mașini, scule și unelte dedicate atât segmentului profesional, cât și celui pentru uzul gospodăresc.

YALCO este distribuitorul oficial pentru Black+Decker, DeWalt, Stanley, StanleyFatMax, Daewoo, Crown, Claber, Keter DIY, Varma, Senco, Solter

Ulterior, YALCO România se extinde pe piață, iar portofoliul ajunge să se dezvolte cu game noi de produse precum utilaje pentru construcții, scule și unelte de grădină, scule DIY, aspiratoare, curățitoare cu presiune, motounelte, generatoare de curent și freze zăpadă ale mărcilor de prestigiu Daewoo și Stanley.

În premieră mondială, cu exclusivitate regională, YALCO lansează pe piața din România în anul 2019 primul curățitor cu presiune cu două motoare StanleyFatMax / Black+Decker / Annovi Reverberi.

„Privind retrospectiv, am început în 2006, obiectivul de bază în cadrul organizației fiind îmbunătățirea continuă în ceea ce privește calitatea serviciilor și procesul operațional, portofoliul de produse, capacitatea de reprezentare la nivel național, eficiența și pregătirea profesională a echipei, cota de piață, portofoliul de clienți, cifra de afaceri și profitabilitatea, astfel încât să evoluăm de la an la an”, afirmă dl. Toporaș.

Cele mai noi tendințe pe piața de bricolaj

Tendința pe piața de bricolaj este către dezvoltarea gamelor de produse și consolidarea ofertelor, atât în magazinele fizice, cât și în online, oferind soluții complete clienților. Întrucât fiecărei organizații îi este benefică trasarea direcției și parcursul bine planificat, strategia YALCO tinde către dezvoltarea relațiilor cu parteneri de afaceri puternici și productivi, prin prezentarea unor produse de calitate cu prețuri echilibrate, care să se conformeze exigențelor și nevoilor clienților.

Cu siguranță, în anii care vor urma, compania își vă îmbunătăți constant portofoliul de produse, încercând să ajungă cu produsele mai repede la destinația dorită și, nu în ultimul rând, va gândi facilități în platforma online pentru a crește nivelul de încredere în utilizarea site-ului yalco.ro pentru comenzi care țin de utilizarea articolelor de bricolaj pentru uz casnic sau personal.

Trebuie menționat și faptul că, în momentul lansării, în 2012, YALCO a fost pionier în piața din România cu programul de service Door-to-Door, acesta fiind apreciat unanim de către toți partenerii.

În momentul lansării, 2012, YALCO a fost pionier în piața din România cu programul de service Door-to-Door

Odată cu lansarea acestui program a crescut și încrederea clienților în produsele comercializate, fapt care a condus și către creșterea vânzărilor și consolidarea poziției în topul furnizorilor locali de scule. În momentul actual, YALCO se mândrește cu o echipă de agenți de vânzări dedicată și performantă, care reprezintă „propulsia” în piața locală, instruită permanent prin programe de training personalizate.

„În ultima perioadă a crescut foarte bine piața locală de bricolaj de tipul DIY, având vânzări exponențiale an de an. Piața de retail din România înregistrează creșteri importante, având o contribuție excelentă la aceste rezultate pozitive. Suntem în plină expansiune de la un retail tradițional către forme moderne cum ar fi Online-ul”, precizează Managerul de Vânzări.

Rețeaua de distribuție la nivel național

În prezent, compania distribuie produse la nivel național în peste 250 de puncte de vânzare în rețelele de magazine de bricolaj precum Dedeman, Hornbach, BricoDepot, Leroy Merlin, Mathaus, dar și prin parteneriate locale cu magazine de specialitate, fiind prezentă în cele mai important­­­e orașe din țară.

Portofoliul conține o gamă extinsă de produse de bricolaj precum scule electrice, accesorii pentru meșterit, accesorii profesionale, scule de mână profesionale, scule electrice pentru grădinărit, curățitoare cu presiune, compresoare, generatoare, aparate electrocasnice și altele, de la producători mondiali precum Black & Decker, DeWalt sau Stanley.

În prezent, YALCO distribuie produse la nivel național în peste 250 de puncte de vânzare, în rețelele de magazine de bricolaj precum Dedeman, Hornbach, BricoDepot, Leroy Merlin, Mathaus

Piața de bricolaj are însă un caracter sezonier pronunțat și se află în continuă schimbare, astfel încât obiectivul principal al companiei este de a asigura calitatea și performanța produselor la cele mai înalte standarde, urmărind tendințele actuale ale consumatorilor. Desigur, printre cele mai apreciate produse, vândute în număr mare rămân compresoarele, generatoarele, curățitoarele cu presiune, bormașinile, polizoarele, dar și produsele de îngrijire a curții sau grădinii – de la mașinile de tuns gazonul până la frezele de zăpadă.

Cele mai inovatoare produse din portofoliul YALCO

Începând cu anul 2019, YALCO a continuat să dezvolte portofoliul și a integrat noi game de produse din categorii inovatoare pentru profilul său de business. Astfel, în prezent distribuie la nivel național produse din categoria electrocasnice, sisteme de încălzit și ventilat locuința, aparate de aer condiționat, precum și jucării de tip roleplay sau ansamble de joacă pentru copii, marca Black+Decker.

Totodată, compania a mărit oferta de produse pentru grădină cu sisteme performante de irigații marca Claber, pentru care este unic distribuitor la nivel național.

Anul 2020 și declanșarea pandemiei găsesc Yalco în plin proces de dezvoltare a protofoliului de produse și a fluxurilor interne gândite să răspundă noilor standarde și tendințe din retailul modern și din e-commece. Adăugând acestora un program activ de acțiuni, promoții și un nou layout, Yalco obține o creștere importantă a magazinului online www.yalco.ro.

Anul 2020 și declanșarea pandemiei găsesc Yalco în plin proces de dezvoltare a portofoliului de produse pregătit să răspundă noilor standarde și tendințe din retailul modern si din e-commece

Profilul Clientului YALCO

Divizia Bricolaj a companiei YALCO România deservește anual peste 10.000 de clienți, atât în showroom, cât și în magazinul online. Clienții YALCO provin din toate segmentele de business și pot regăsi pe site-ul www.yalco.ro campanii lunare super atractive din prisma prețului, cum ar fi săptămâna ofertelor speciale, campanii de brand sau campanii pe anumite categorii de produse, dar și campanii săptămânale.

Profilul clientului YALCO este omul muncitor, omul care dorește să lucreze cu scule performante pentru ca fiecare lucru pe care îl realizează să fie făcut FOARTE BINE. Acest tip de client știe că dacă realizează un lucru bine de la început, îi va fi de folos poate și o viață de om, iar compania îi oferă o mână de ajutor în proiectele lui cu scule profesionale, promoții de excepție și echipamente de calitate.

„Acordăm o atenție deosebită tuturor evenimentelor importante cum ar fi Black Friday, Crăciun, Paște, 8 martie și Valentine’s Day și venim în întâmpinarea clienților cu produse adecvate, din game diverse, precum și cu prețuri reduse substanțial. Toate aceste acțiuni le găsiți la partenerii noștri, în showroom-ul Yalco și în magazinul online www.yalco.ro Prin urmare, nu uitați de Black Friday să vă construiți lista de cumpărături”, ne îndeamnă dl. Cristian Toporaș, Manager de Vânzări YALCO România.

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/yalco-romania-15-ani-de-performanta-pe-piata-din-romania/