Magazinul ZorileStore a lansat astăzi portofoliul pentru Black Friday și pentru începutul sezonului de iarnă. Fiind un magazin care pune accent pe noutățile din domeniul fashion sport, anul acesta aduce în premieră în ţara noastră brandul Northland Professional.
Portofoliul pentru începutul sezonului de iarnă și pentru Black Friday, marele eveniment al reducerilor, va fi completat cu produse de la Skechers, Puma, Pepe Jeans, Vans, Lacoste, New Era și Le Coq Sportif.
Magazinul estimează, pentru această perioadă, o creștere a vânzărilor cu 30% față de anul trecut. În plus, înaintea marilor reduceri de iarnă, începând cu finalul lunii noiembrie, ZorileStore înregistrează o creștere cu 15% a comenzii medii față de aceeași perioadă a anului trecut.
În acest an, cea mai populară categorie de produse a fost încălțămintea, dar magazinul raportează creșteri constante pe segmentul de îmbrăcăminte și accesorii, clienții cumpărând cel mai des produse de la Northland Professional, Skechers, Puma, Pepe Jeans, Vans, Le Coq Sportif și New Era.
„Noile branduri adăugate în portofoliu și gama de produse originale au ajutat ZorileStore să crească în 2015 și să depășească trendul prevăzut la începutul anului pe baza informațiilor din anii precedenți. În contextul în care anumite magazine online cu mărfuri contrafăcute apar de la o zi alta sau, după caz, se rebranduiesc la fel de des, ZorileStore crește în popularitate și încredere în rândul clienților săi, prin portofoliul alcătuit doar din produse originale cu calitate garantată de producător, oferind un raport corect între preț și calitate”, au afirmat reprezentanţii magazinului.
Clienţii ZorileStore sunt interesaţi de brandurile populare din străinătate și de tendințele modei internaționale, iar cele mai populare categorii de vârstă, în funcție de coșul mediu de cumpărături, sunt 25 – 34 de ani, 18 – 24 de ani și 35 – 44 de ani, aceasta din urmă înregistrând o creștere cu 25%, comparativ cu anul trecut.