Stiri: Retail

1 Mai 2020

1 Mai 2020: Campanie inedită lansată de Veranda Mall

29.04.2020

1 Mai 2020. De 1 Mai, românii încing împreună grătarele virtual. Un filtru de pe pagina de Instagram Veranda Mall aduce micii acasă prin realitatea augmentată și încurajează un #UnuMaiDeAlCasei. În acest an, distanțarea socială face ca 1 Mai să fie diferit de așteptările tuturor. Însă, Veranda Mall demonstrează cât de inventivi sunt românii și lansează, sub umbrela Lifestyle de Obor, un filtru de Instagram care aduce emblematicul grătar cu mici în casele românilor.

1 Mai 2020. Mesajul campaniei

Totul se realizează într-un mod cum nu se poate mai responsabil, printr-o campanie sub mesajul #UnuMaiDeAlCasei care utilizează realitatea augmentată cu ajutorul căreia grătarul apare direct în pozele și video-urile distribuite pe Instagram.

Filtrul a depășit deja granițele României, și continuă să fie folosit în pozele și video-urile din social media în:

  • Germania
  • Rusia
  • Ucraina

1 Mai 2020. Cum poate fi accesat grătarul virtual

Grătarul virtual poate fi accesat de pe pagina de Instagram a mallului, urmând ca în secunda următoare pe camera telefonului să apară LIVE un grătar cu jar încins, cu un pic de fum și cu mici înșirându-se pe grătar la fiecare click. În plus, cei care folosesc filtrul pot contribui la susținerea micilor afaceri locale din Piața Obor, pe baza unui concurs.

Pe lângă componenta distractivă și complet inedită a filtrului, acesta menține obiceiul grătarului cu mici, care are o semnificație mai profundă în această perioadă.

1 Mai 2020. De unde a plecat ideea

Grătarul virtual s-a născut din dorința de a aduce în prim plan importanța sa în prezent, când suntem nevoiți să apelăm la creativitate și tehnologie pentru a ne bucura împreună cu cei dragi de sărbătoarea de 1 Mai.

Astfel că, împreună cu o echipă specializată în realitate virtuală, Veranda Mall a adus la viață un grătar de primăvară virtual, cu mici cu tot, atât de emblematic zonei Obor și sărbătorii de 1 Mai.

Ce spun reprezentanţii Veranda Mall

“Ne-am propus să aducem atmosfera din Obor la voi acasă, în orice casă din lume în care locuiesc români. Am făcut acest lucru combinând un produs emblematic al Oborului, micul, cu un moment emblematic al sezonului, grătarul de primăvară, care aduce împreună familia și prietenii și le oferă experiențe de neuitat.

Grătarul nostru e pentru toți cei care nu au putut veni de sărbători acasă și au rămas departe de cei dragi. Pentru cei pe care sfârâitul îi duce cu gândul la iarbă verde, muzică și voie bună. Pentru cei care folosesc grătarul și micii la ocazii speciale, pe care acum nu le pot din păcate pune în practică. ”, povestește Alexandru Dincovici, reprezentant al echipei Veranda Mall.

1 Mai 2020. Un mesaj important

În spatele filtrului stă un mesaj de sărbătorire a zilei de 1 Mai într-un mod responsabil.

„Ne dorim să îi încurajăm și să îi inspirăm pe oameni să fie responsabili și să respecte măsurile de prevenție. Sperăm să oferim puțin entertainment când mulți sunt, poate, triști că nu pot ieși din casă să facă ceea ce făceau în mod normal de 1 Mai.”, continuă Alexandru Dincovici, reprezentant al echipei Veranda Mall.

Citeşte şi Alimente care stimulează memoria. Ce trebuie să mâncăm pentru o performaţă intelectuală maximă?