Agentia de turism DER Touristik

Agenția de turism DER Touristik intră pe piața din România

31.10.2019

Agenția de turism DER Touristik. Din toamna anului 2019, Travel Brands face parte din Grupul DER Touristik, operator al brandului Dertour și una dintre cele mai mari companii de turism din lume. Tranzacția a fost autorizată de către Consiliul Concurenței și finalizată conform planificării.

Agenția de turism DER Touristik. O piață dinamică

Așadar DER Touristik Group, care are sediul central în Köln, se extinde pe o piață dinamică, aflată în plină creștere. În urma preluării rețelei de agenții de turism, devine lider de piață.

În ultima lună, agenția a creat structurile organizatorice și comerciale necesare demarării activității în cadrul diviziei Europa de Est.

„Travel Brands este liderul pietei de turism din România, iar toți cei 400 de angajați pe care îi preluăm reprezintă un atu pentru activitățile și planurile noastre din Europa de Est. Suntem foarte motivați când vine vorba de realinierea ideii de vacanță pe piața romanească. Îi sprijinim cu toată puterea și resursele Grupului nostru. Utilizarea brandului Dertour în România atât pentru retail, cât și pentru turoperare ne va consolida cu siguranță poziția pe piața locală de travel”, spune Sören Hartmann, CEO al DER Touristik Group.

Agenția de turism DER Touristik. Strategia de dezvoltare

Pentru divizia de călătorii și turism a Grupului REWE, intrarea pe piața din România reprezintă o continuare firească a strategiei de dezvoltare în Europa.

Din 2012, DER Touristik se dezvoltă constant pe plan mondial. Agenția este în prezent activă în 16 țări europene. Aceasta operează 27 de destinații proprii. Diversitatea mărcilor și activităților DER Touristik reprezintă garanții ale unui parteneriat de încredere pentru clienți.

„Travel Brands este o companie bine poziționată: este turoperator, deține rețea de distribuție, are propriul operator de incoming, precum și o divizie de business travel. Putem asigura cu succes clienților noștri sprijin în întregul proces de călătorie, pentru o vacanță perfectă -de la consultanță, rezervarea tuturor serviciilor și asistență pe tot parcursul vacanței”, explică Hartmann.

Agenția de turism DER Touristik. Avantaje

Cosmin Marinof, CEO Travel Brands, spune că pricipala preocupare a agenției o reprezintă clientul și nevoile sale.

„Avem acum, ca parte a Grupului DER Touristik, toate avantajele de care are nevoie o vacanță pentru a fi perfectă: o gamă largă de produse, o marcă de încredere recunoscută peste tot în lume, Dertour, și experienta valoroasă și îndelungată în această industrie. De astăzi, în agențiile Dertour, punem la dispoziție clienților noștri toate aceste atuuri”, precizează acesta

Conform structurii organizatorice a Grupului DER Touristik, Travel Brands aparține diviziei specializate pe Europa de Est. Aceasta este deja integrată din punct de vedere operațional.

Agenția de turism DER Touristik. Planuri pentru 2020

Pentru anul 2020, portofoliul Travel Brands va fi extins prin adăugarea de produse turistice suplimentare, de destinații și servicii noi pentru clienții români.

„A fost important să cunoaștem structura Travel Brands și să înțelegem cum funcționează. În acest moment suntem destul de avansați, derulăm deja un program de colaborare cu multe acțiuni suplimentare la nivel de management. Îmi place faptul că ne concentrăm direct pe produse, deoarece produsele noastre și calitatea acestora sunt apreciate de către clienții noștri”, explică Ferid Nasr, CEO al Diviziei specializate pe Europa de Est a Grupului DER Touristik.

O schimbare pe piața de turism locală

Deja, clienții au observat schimbarea pe piața de turism locală.

„Procesul de rebranding al rețelei de agenții, care a funcționat 8 ani sub numele TUI TravelCenter și care este cea mai mare din România a început în luna octombrie și se apropie cu pași mari de finalizare. Toate aceste agenții vor purta foarte curând numele Dertour”, spune Dragoș Anastasiu, Președintele Grupului Eurolines, din care a făcut parte Travel Brands.

Citește și Campania EDUTECH reîncepe pe 1 noiembrie. Află în ce școli ajunge campania?

 

 

 

Citiți și despre:

2 păreri la “Agenția de turism DER Touristik intră pe piața din România

  1. Pingback: Instant Factoring - runda de investitii | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: Birouri Hyperion Towers - Cand va fi terminat proiectul | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.