Black Friday 2018 Romania

Black Friday 2018 România. Cele mai cunoscute magazine: eMAG, Altex și Flanco

15.11.2018

Black Friday 2018 România. 51% dintre români plănuiesc să facă achiziții, în acest an, de Black Friday, potrivit unui studiu realizat de Kantar Millward Brown România. În clasamentul produselor cumpărate se află produsele electrocasnice.

Cercetarea mai arată că nouă din zece români au auzit de Black Friday. În plus, numărul celor care doresc să cumpere cel puțin un produs la reduceri este în creștere.

Black Friday 2018 România. Notorietatea este în creștere

„Datele arată că evenimentul Black Friday este tot mai popular în România, iar ofertele disponibile pe piață atrag din ce în ce mai mulți clienți. Atât notorietatea, cât și intenția de cumpărare sunt în creştere faţă de anul trecut, ceea ce reprezintă o confirmare a eforturilor depuse de retaileri în această direcție”, a declarat Pepa Adriana Gheară, Senior Client Service Executive Kantar Millward Brown România.

Cercetarea mai indică că 51% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani doresc să cumpere cel puțin un produs.

Black Friday 2018 România. Produse

Există un interes în creștere pentru televizoare, frigidere, aragazuri, electrocasnice incorporabile și articole din gama home&deco.

Pe lista de cumpărături se mai află articole precum telefoane mobile, articole vestimentare, încălțăminte și laptopuri.

Ce doresc românii să cumpere de Black Friday 2018:

1. Televizoare
2. Electrocasnice mici
3. Frigidere
4. Telefoane mobile
5. Mașini de spălat
6. Articole vestimentare
7. Aragazuri
8. Laptopuri
9. Încălțăminte
10. Articole din gama home&deco

Black Friday 2018 România. Topul magazinelor

Pentru a cumpăra produsele pe care și le doresc, românii vor căuta cele mai bune oferte atât în magazinele online, cât și în retailul tradițional.

Topul magazinelor considerate pentru a face cumpărături în ziua cu cele mai multe reduceri este neschimbat.

Prin urmare, top trei magazine care le vin prima oară în minte sunt:

1. eMAG
2. Altex
3. Flanco

Studiul a fost realizat la nivel național, pe un eșantion reprezentativ. La această cercetare au participat 2019 respondenți din mediul rural și urban, cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 de ani.

Citește și Black Friday: Sfaturi pentru a prinde ofertele

 

 

Citiți și despre: