Portofoliul de produse pentru acoperișuri cuprinde două game, cu și fără membrană textilă anticondens aplicată pe spate, fiecare cuprinzând câte trei modele. Caretta, unul dintre cei mai importanți producători naționali de sisteme complete pentru acoperișuri, a rămas consecventă promisiunii de a oferi „un acoperiș pentru trei generații”, dezvoltând soluții care să genereze produse și servicii cât mai bune în raport cu nevoile clienților.
Fiecare an a însemnat un pas înainte, indiferent de contextul economico-social, și s-a concretizat prin lărgirea gamei de produse, prin introducerea unui nou model de tablă – Caretta Click – și prin rebrandingul firmei, care a facilitat vizibilitatea companiei la nivel național. Totodată, Caretta a devenit promotor al unui finisaj dezvoltat de compania austriacă Voestalpine (finisajul Briliant) din aliaj de zinc cu magneziu care, pe lângă un aspect deosebit de atrăgător, conferă acoperișului o rezistență la coroziune și decolorare superioare celorlalte finisaje existente pe piață.
Pentru Caretta, fiecare an a însemnat un pas înainte și s-a concretizat prin lărgirea gamei de produse, optimizarea timpului de livrare și prin creșterea standardului de calitate
Totodată, pe măsura trecerii timpului, s-a produs și integrarea tehnologică a proceselor de aprovizionare, producție și vânzare prin softuri specializate, în vederea optimizării timpului de livrare și creșterii standardului de calitate. Compania deține în prezent certificarea TÜV pentru: sistem de management a calității (ISO 9001:2015), sistem de management a mediului (ISO 14000:2015) și sistem de management a sănătății ocupaționale (ISO 45001:2018).
„Compania a făcut pași concreți pentru creșterea capacității de producție, depozitare și livrare, prin achiziția de noi utilaje și modernizarea parcului auto, pentru dezvoltarea portofoliului de produse cu garduri metalice orizontale și verticale și comercializarea de structuri și materiale pentru hale metalice industriale și producerea elementelor metalice de închidere”, ne-a declarat Dl. Ciprian Marcu, Director General Caretta.
Caretta, de 15 ani pe piața din România
Pentru a rămâne în continuare în topul preferințelor clienților, Caretta lucrează încontinuu la îmbunătățirea caracteristicilor tehnice ale accesoriilor în vederea creșterii rezistenței mecanice și pentru creșterea numărului de parteneri. Anul acesta, compania a aniversat 15 ani de activitate pe piață, ceea ce o recomandă ca producător de acoperișuri din țiglă metalică de top și confirmă apreciarea și încrederea pe care clienții i-au oferit-o.
În prezent, portofoliul de produse pentru acoperișuri cuprinde două game de produse, cu și fără membrană textilă anticondens aplicată pe spate, fiecare cuprinzând câte 3 modele. Pentru fiecare model sunt disponibile trei tipuri de finisaje, cu performanțe și garanții distincte, într-o multitudine de culori (peste 30 de nuanțe). Gama de modele urmează să fie completată în sezonul următor cu cel puțin 2 produse.
În prezent, portofoliul de produse pentru acoperișuri cuprinde 2 game de produse, cu și fără membrană textilă anticondens aplicată pe spate, fiecare cuprinzând câte 3 modele
Caretta oferă servicii gratuite de consultanță tehnică, măsurare acoperiș și livrare, dar facilitează și montajul acoperișurilor prin intermediul partenerilor și a echipelor de montatori cu care colaborează. Cele mai noi produse sunt reprezentate de gardurile metalice orizontale și verticale, realizate din oțel de calitate, același cu cel folosit la producerea acoperișurilor.
„Societatea noastră produce, de asemenea, elemente metalice speciale pentru construcția halelor și comercializăm în momentul de față toate produsele necesare realizării acestora. Ponderea cea mai mare a vânzărilor o au însă acoperișurile din țiglă metalică, cu finisaj clasic mat”, precizează Directorul General.
Soluții optime pentru acoperișuri premium
În prezent, produsul Mediteran PLUS cu finisaj Briliant reprezintă un produs inovator ce integrează două soluții tehnologice – membrana textilă anticondens aplicată pe spate și un finisaj realizat dintr-un aliaj cu caracteristici de rezistență la coroziune și decolorare, superioare celor existente pe piață.
Finisajul Briliant are cea mai favorabilă evoluție din gama acoperișurilor premium. Clienții conștientizează din ce în ce mai mult importanța investiției pe termen lung într-un produs premium, cu performanțe superioare, deoarece acoperișul este costisitor de schimbat dacă ai făcut alegerea greșită. Pentru a face cunoscut produsul in piață, compania realizează aproximativ 3-4 campanii de promovare pe an în scopul stimulării vânzărilor, atât pentru clienții finali, cât și pentru distribuitori.
Rețeaua de distribuție constituită la nivel național
Față de competitori, Caretta a adoptat o strategie de distribuție directă, către clienții finali. De asemenea, a fost constituită o rețea puternică de peste 20 de distribuitori la nivel național și aproximativ 15 showroom-uri, rețea care se dorește a fi extinsă în perioada următoare.
Alegerea produselor și serviciilor Caretta vine la pachet cu o serie de avantaje precum: o mare diversitate de produse; specializarea pe clienții rezidențiali; materiale și finisaje cu grosimi și caracteristici tehnice superioare celor existente în piață; accesorii inovative; sisteme complete de acoperișuri și garduri; servicii gratuite de consultanță tehnică și livrare promptă.
Caretta a adoptat o strategie de distribuție directă, către clienții finali, dar a pus și bazele unei rețele de distribuție complexe, la nivel național
„Partenerilor le punem la dispoziție produse de calitate, un brand puternic, instruire și asistență tehnică, atât la începerea colaborării, cât și pe parcursul acesteia, exclusivitate pe zone de distribuție, suport comercial și training de produse. Principalele criterii în selecția partenerilor sunt profesionalismul și dorința de implicare într-un parteneriat corect. Ne sprijinim constant partenerii în dezvoltarea lor din punct de vedere comercial și logistic. Deținem parteneriate cu multiple echipe de montatori din țară, facilitând astfel accesul la serviciile de montaj oferite de către aceștia”, detaliază dl. Ciprian Marcu.
Flexibilitate, efort susținut și profesionalism
Începutul pandemiei a afectat multiple domenii de activitate și implicit domeniul în care activează Caretta, însă revenirea la normal a survenit relativ repede. Criza din acest an a materiilor prime și în special a oțelului, creșterile de preț, incertitudinea existentă la nivel economic și social au creat anumite dificultăți, chiar și pentru Caretta. Cu toate acestea, prin flexibilitate, efort susținut și preocupare continuă, societatea a reușit să își onoreze comenzile primite și să traverseze cu bine această perioadă.
„Preconizăm că piața se va menține instabilă și în prima jumătate a anului următor din punctul de vedere a capacității de aprovizionare cu materii prime. În acest context, estimăm o creștere a prețurilor cu cel puțin 30-40% în 2022”, afirmă reprezentantul companiei.
Prin flexibilitate, efort susținut și preocupare continuă, societatea a reușit să își onoreze comenzile primite și să traverseze perioada plină de provocări asociată pandemiei
Pentru companie, cea mai importantă investiție este reprezentată de implementarea soluțiilor software integrate de gestionare a fluxurilor de aprovizionare, comandă, producție și vânzare.
În același timp, trebuie menționat și faptul că producția Caretta a crescut în acești ani cu aproximativ 40% prin achiziționarea de noi linii de producție, prin diversificarea și modernizarea utilajelor pentru accesorii și elemente, precum și prin construirea de noi spații de producție și depozitare.
„Chiar dacă cifra de afaceri în 2020 a înregistrat fluctuații, în vârf de sezon am avut o creștere semnificativă față de aceeași perioadă a anului precedent. Cu toată incertitudinea din piață vizavi de prețul materiilor prime, avem încredere în potențialul echipei, astfel că în 2021 sperăm la evoluție pozitivă din punct de vedere financiar”, concluzionează Dl. Ciprian Marcu, Director General Caretta.
Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/caretta-un-deceniu-de-experienta-si-profesionalism/