Românii investesc tot mai mult în Ziua Îndrăgostiților: cheltuielile au crescut cu 50% în 2018

13.02.2019

Statistica anuală oferită de studiul Mastercard Love Index subliniază o creștere a achizițiilor de ultim moment în ziua de 14 februarie, cu un avans al cumpărăturilor online. Mastercard a realizat un studiu intitulat Mastercard Love Index. Acest studiu a analizat tranzacțiile cu cardurile de credit, debit și prepaid pe o perioadă de 4 zile timp de trei ani consecutivi.

Cheltuieli de Ziua Îndrăgostiților

Perioada cuprinsă în acest studiu a fost 2016- 2018. Conform acestui studiu, cheltuielile din această perioadă au crescut cu circa 3% începând din 2016. Această tendință a fost observată la nivel global. Cu alte cuvinte, cumpărăturile realizate în ultima clipă de Ziua Îndrăgostiților reprezintă circa 30% din achiziții în 2018.

Ziua îndrăgostiților

Conform studiului menționat, în România cheltuielile pentru cadouri cu această ocazie au crescut cu 50% în 2018 față de 2016. Numărul total al tranzacțiilor a fost cu 123% mai mare. De asemenea, s-a remarcat o creștere cu 185 la sută a numărului de tranzacții electronice.

Într-o epocă în care plățile contactless și cumpărăturile electronice cu livrare în aceeași zi reprezintă ceva normal, acum este mai ușor ca oricând să îi impresionăm pe cei dragi cu surprize de Ziua Îndrăgostiților. Datele noastre arată că, pe plan global, consumatorii se bucură de experiențe spontane, pe care le împărtășesc cu cineva special, în plus față de cadouri materiale, chiar și atunci când fac achiziții romantice pe ultima sută de metri”

Rezultatele studiului

Datele au indicat faptul că cele mai multe cumpărături sunt realizate pe data de 11 februarie. Acestea însumează 31% din totalul achizițiilor. În ultimii 3 ani, numărul de tranzacții efectuate în restaurante a crescut cu 148 la sută.

„Studiul ‘Mastercard Love Index’ – acum la a patra ediție – evidențiază tendințele globale și regionale cheie pentru a descoperi preferințele consumatorilor și, sperăm, le oferă comercianților o perspectivă valoroasă asupra obiceiurilor de cumpărare ale consumatorilor în perioada de vârf din preajma celei mai romantice zile a anului”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager, Mastercard România

Citește și Bugetul de stat pe anul 2019 este fragil și nu asigură susținerea dezvoltării economice

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Românii investesc tot mai mult în Ziua Îndrăgostiților: cheltuielile au crescut cu 50% în 2018

  1. Pingback: Produsul paneuropean de pensii - avantaje | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.