Stiri: Retail

Clubul Marci Emblematice

Auchan susţine producătorii locali

26.02.2021

Clubul Mărci Emblematice. Lansat de Auchan din dorința de a aduce în atenția românilor unele dintre cele mai apreciate mărci autohtone de bunuri de larg consum, Clubul Mărci Emblematice Românești își continuă misiunea printr-un nou proiect demarat de Dragobete. Astfel, în perioada 24 februarie – 2 martie, românii sunt invitați să redescopere în toate cele 33 de hipermarketuri Auchan produse de la peste 30 dintre cele mai renumite mărci locale.

Clubul Mărci Emblematice Românești a debutat cu ocazia Zilei Naționale a României din 2020 printr-un proiect special implementat în magazinele Auchan. Timp de două săptămâni, peste 30 dintre cele mai renumite mărci din diverse categorii de consum au beneficiat de o expunere specială în cadrul hipermarketurilor oferind clienţilor o adevărată paradă de 1 Decembrie. Astfel, milioane de români au putut să redescopere produsele celor mai emblematice mărci româneşti care se bucură de tradiție pe plan local de zeci și chiar sute de ani.

Clubul Mărci Emblematice. Un demers constant

„Susținerea producătorilor locali este un demers constant în cadrul activității noastre. Încă de la deschiderea primului magazin din România am demarat parteneriate de durată cu producători români pentru a putea oferi clienților noștri familiaritatea și garanția produselor locale pe care astăzi le pot regăsi în toate categoriile din magazin. În completarea acestei misiuni am creat și Clubul Mărci Emblematice Românești, o nouă inițiativă de susținere a producției și consumului de produse românești prin care ne dorim să promovăm constant, în magazine și online, produsele celor mai reprezentantive mărci autohtone, sprijinind în acest fel și dezvoltarea producătorilor locali mai tineri.”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România.

Clubul Mărci Emblematice. Produse

Astfel, în perioada 24 februarie – 2 martie 2021, Auchan își invită clienții să adauge în coșurile de cumpărături produse de la peste 30 de mărci emblematice românești, 6 dintre acestea membre în Club Mărci Românești de 100 de ani, ce se regăsesc în categoriile de băcănie, băuturi, brânzeturi și lactate, mezeluri, precum și în gamele de produse de îngrijire și curățenie.

Clubul Mărci Emblematice. Premii

Clienții pot selecta din peste sute de articole special marcate la raft și online, având totodată posibilitatea de a participa la o tombolă ce le poate aduce unul dintre cele 100 de premii constând în vouchere de cumpărături. Pentru a fi eligibili pentru câștig, clienții vor trebui să înscrie pe auchan.ro bonul de cumpărături care atestă achiziționarea de produse de la mărcile emblematice românești:

  • Băneasa
  • Dacia Plant
  • Făgăraș
  • Fares
  • Kandia
  • Măgura
  • Plafar
  • Poiana
  • Rom
  • Sano Vita
  • Scandia
  • Unisol (Băcănie)
  • Bergenbier, Borsec
  • Bucegi, Bucovina
  • Ciucaș
  • Cotnari
  • Timișoreana
  • Ursus
  • Zarea (Băuturi)
  • Albalact, Napolact (Brânzeturi și Lactate)
  • Caroli
  • Cris-Tim
  • Matache Măcelaru (Mezeluri)
  • Edenia (congelate)
  • Dero
  • Doina
  • Farmec
  • Gerovital
  • Loncolor
  • Nufăr
  • Triumf (Detergenți și produse de îngrijire personală).

Clubul Mărci Emblematice. Standarde de calitate

Potrivit companiei, interesul și consumul de produse românești au crescut odată cu numărul acestora dezoltându-se și standardele de calitate, precum și numărul asociațiilor de producători agricoli și capacitatea de producție a acestora. De asemenea, și în industria alimentară se remarcă o dezvoltare similară: există mai mulți producători, cu capacitate de producție crescută și standarde de calitate și mai ridicate, care au integrat în produsele lor, în diferite proporții, noile tendințe de consum: o alimentație mai sănătoasă, mai ecologică, de origine locală, cu mai multă grijă față de mediu și, în general, cu mai multă responsabilitate.

Astfel, ca urmare a promovării și susținerii producțiilor autohtone în toți cei 15 ani de prezență pe plan local, gama de produse alimentare din Auchan este formată în proporție de peste 90% din produse românești. De asemenea, peste 85% din furnizorii retailerului, atât pentru produse alimentare, cât și nealimentare, sunt români.

Citeşte şi OMV Petrom. Investiție de 1,5 milioane de euro la Petrobrazi